Organisaation tietosuoja -webinaarisarja (4 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Organisaation tietosuoja -webinaarisarja (4 pv)

24.03.-17.05.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 14 helmikuun, 2022 Sampo Korppoo

Lakitieto , Tieto- ja viestintäteknologia

Organisaation tietosuoja -webinaarisarjassa syvennytään tietosuojan ajankohtaisiin aiheisiin ja käydään käytännön tasolla läpi tyypillisiä tietosuojaan liittyviä haastavia kysymyksiä.
Jotta organisaatioissa voidaan todella noudattaa tietosuoja-asetuksen mukaisia velvollisuuksia, henkilöstön on tärkeä ymmärtää työnsä kannalta merkittävät tietosuojakysymykset ja oikeat tavat toimia. Viisiosaisessa webinaarisarjassa syvennytään organisaatioiden päivittäisessä työssä ilmeneviin tietosuojakysymyksiin ja käytännön haasteisiin sekä niiden ratkaisemiseen.

Webinaarisarja tarjoaa monipuolisesti tietoa ja konkretiaa oman työn tueksi niin juristeille, tietosuojavastaaville tai muille, jotka työssään ovat tekemisissä tietosuoja-asioiden parissa tai haluavat päivittää osaamistaan tietosuojasta. Saat työkaluja ja näkökulmia tyypillisiin organisaatioiden tietosuojan käytännön haasteisiin ja ajankohtaisiin tietosuojakysymyksiin liittyen.

Voit saada Editan tietosuojakoulutuksiin osallistumisesta CPE-pisteitä
Edita on tietosuojayhteisö IAPPin virallinen yhteistyökumppani ja järjestää IAPPin CIPP/E- ja CIPM-sertifikaattivalmennuksia. Arvostettujen tietosuojasertifikaattien ylläpito vaatii säännöllistä tietojen päivittämistä.

Lisätietoja löydät täältä. Sertifikaatin haltijoiden tulee itse kirjata kouluttautumistietonsa IAPP.orgin järjestelmään.

Webinaarisarja on suunnattu erityisesti tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville juristeille, tietosuojavastaaville, tietohallinnon ammattilaisille ja muille tietosuoja-asioiden parissa työskenteleville.

Webinaaripaketin osat soveltuvat myös esimerkiksi hallinnon ammattilaisille, riskienhallinnan ammattilaisille, palvelu-, hankinta- ja tietosuojasopimuksia tekeville sekä kansainväliseen henkilötietojen käsittelyyn osallistuville.

Kouluttajat:
Antti Iso-Markku, Legal Counsel, Fujitsu Finland Oy
Antti Iso-Markku toimii Fujitsu Finland Oy:ssä Legal Counselina. Antti on erikoistunut tietosuojan lisäksi immateriaalioikeuksiin, teknologiaan, yhtiöoikeuteen ja rahoituskysymyksiin.

Markus Myhrberg, Partner, Lexia Asianajotoimisto
Markus toimii Lexian IPR, Teknologia & Data -praktiikassa ja vastaa Lexian tietosuojapalveluista. Hänellä on laaja-alaista kokemusta tietosuojaan liittyvistä projekteista, konsultoinnista ja kansainvälisistä sopimusjärjestelyistä. Markus avustaa eri kokoluokan yrityksiä tietosuojan ja datan hallinnan osa-alueilla. Hän on aktiivinen toimija myös kansainvälisissä tietosuojaverkostoissa.

Jokainen webinaariosa toimii myös yksittäisenä, itsenäisenä osanaan. Jokaisen webinaariosan tarkemmat esittelyt löydät alta:

Webinaaripaketti koostuu seuraavista osista:

Henkilötietojen käsittelysopimusten (DPA-sopimusten) ongelmakohdat 24.3.
Näin laadit tietosuojaselosteen 5.4.
Whistleblowing ja tietosuoja huhtikuu 2022
Tietoturvaloukkauksiin reagointi ja niiden ennaltaehkäisy 17.5.

Voit osallistua edullisesti koko webinaaripakettiin tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

3.24.-17.5.2022

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 650 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 500 euroa + alv 24% / hlö

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.