Osakeyhtiön varojenjako (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Osakeyhtiön varojenjako (3 h)

15.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 26 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Osakeyhtiön varojenjaosta säädetään osakeyhtiölaissa sekä verolaeissa. Osakeyhtiöstä on mahdollista jakaa varoja takaisin osakkeenomistajille usealla eri tavalla. Oletko sinä ajan tasalla verotuskäytännöstä?

Koulutus on ensisijaisesti suunnattu kirjanpitäjille, mutta sopii kaikille taloushallinnon henkilöille, joiden tulee tietää yritysverotuksesta.

Tervetuloa mukaan!

Kouluttaja:
Jukka Koivumäki
, Veroasiantuntija, Helsingin seudun kauppakamari – Helsingforsregionens handelskammare ry
Hall. maist. Jukka Koivumäki toimii Helsingin seudun kauppakamarin veroasiantuntijana. Hän on vuoden 2012 alusta lähtien KauppakamariTiedon Vero-teoksen kirjoittaja.

Jukalla on pitkä kokemus tilitoimistoalalta ja verohallinnosta ja hän on hyvin suosittu ja innostava kouluttaja.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Erinomaista asiantuntemusta ja rento meininki, 10+!”
”Innostus asiaan loisti esiintymisestä, esimerkit hyviä!”
”Tosi hyvä ja kompakti esitys. Siinä näkyi asiantuntijuus.”

08.45 Yhteyden avaus

09.00 Osakeyhtiön varojenjako – kirjanpitäjän must know

– Varojenjaon yleisimmät muodot ja rajoitukset
– Osingonjako
– Varojen jako SVOP:sta
– Osakepääoman alentaminen
– Varojenjaon vaaran paikat

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

15.5.2024, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.