Ota esiintymisjännitys hallintaan! (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Ota esiintymisjännitys hallintaan! (webinaari)

08.02.2017, Webinaari , Webinaari 2 helmikuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Tässä koulutuksessa ei tarvinnut jännittää.

Esiintyminen tuntuu jännittäjästä pelottavalta.

Lähes jokainen jännittää, mutta sen ei kuitenkaan tarvitse antaa hallita itseään. Jännitystään voi ja kannattaa pienentää ja suitsia monin tavoin, ettei se pääse rajoittamaan elämää ja valintoja.

Esiintymisen jännittäminen on erittäin yleistä.

Et siis todellakaan ole yksin sen kanssa. Harva jännittäjä uskaltautuu esiintymiskurssille, joten nyt on hyvä mahdollisuus vähentää jännittämistään turvallisesti webinaarissa.

Jännityksen vähentämiseen on paljon keinoja.

Kenelle

Tästä kurssista hyötyy jokainen, joka haluaa tulla rohkeammaksi esiintyjäksi. ”Esiintyminen” ymmärretään tässä laajasti. Tämä webinaari rohkaisee avaamaan suuta ja olemaan itsensä niin palaverissa kuin yleisön edessäkin.

Tässä webinaarissa opit, miten voit vähentää jännitystäsi erilaisin valmistautumismenetelmin. Löydät myös uudenlaisen käsityksen esillä olosta. Lopuksi opit myös monta konkreettista keinoa, joilla lisäät varmuuttasi sekä helpotat ja rentoutat oloasi esiintymistilanteissa.

Kouluttaja

Oili Valkila, FM (suomen kieli, puheviestintä), MHT, logonomi, puhetaidon opettaja.

Kokenut puhutun ja kirjoitetun viestinnän kouluttaja on innostava ja asiansa osaava ja sparraava vetäjä. Hän on itse ollut esiintymisjännittäjä sekä sokeltaja ennen opintojaan.
    Valkila tarjoaa osallistujalle tehokkaat, mutta käytännölliset apuvälineet.

1. Mitä me jännitämme ja miksi?
    2. Miten ehkäisen jännittymistä etukäteen
    3. Miten puhun ja esiinnyn omana itsenäni rohkeammin?

Aikaa kysymyksille

Aika ja paikka: 8.2.2017 klo 9.00 – 10.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 177 € (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarin, webinaaritallenteen ja sähköisen pdf-koulutusmateriaalin)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.