Palautekeskustelun tehovalmennus (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Palautekeskustelun tehovalmennus (90 min)

29.08.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 21 elokuun, 2023 Sampo Korppoo

Esihenkilötyö , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Tiimityö , Työhyvinvointi, -ilmapiiri , Viestintä ja vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Koin saavani valmennuksesta ideoita työkalupakkiin ja otettavaksi käyttöön arjessa. Valmennus auttoi minua ymmärtämään ja muistamaan palautteen tärkeyden. Palautetta haluaa itse saada, joten on opeteltava myös paremmaksi palautteen antajaksi.”

• - ”Päivä vahvisti varmasti koko tiimin ymmärrystä palautteen merkityksestä. Avarsi varmasti myös ymmärrystä, miten ja miksi asiakkaat käyttäytyvät kuten että ne käyttäytyvät. Mielestäni näistä syistä tämä päivä oli enemmän kuin tarpeen.”

• - ”Hyvä päivä, kun käytiin syvällisesti asioita läpi, mitä muuten ei tule näin ajatelleeksi. Kiinnostava ja innostava tapa esittää asioita sekä saada kuulijat mukaan keskusteluihin.”

• - ”Alkuun olin hieman skeptinen koulutukseen Palautteen annosta, sillä samantyyppisiä koulutuksia olen kuunnellut aiemman työni puolesta. Tämä oli kuitenkin pilkottu hienosti paloiksi, ja sai todella ajattelemaan aihetta eri näkökulmasta kuin aikaisemmin.”

Suora palaute on paras palaute

Onko tuttua?
    – Palautekeskustelut ovat hymistelyä tai jäävät kokonaan tekemättä
    – Et tiedä, miten palautetta kannattaisi antaa
    – Palautekeskustelut ovat lyhyitä, kireitä eivätkä johda mihinkään
    – Palautteen vastaanottaminen herättää ikäviä tunteita

Palautekeskustelun tehovalmennus -webinaarissa
    – opit antamaan ja vastaanottamaan palautetta
    – opit millaisia ovat erilaiset palautetyypit
    – opit miksi suora palaute toimii parhaiten
    – saat parhaat vinkit omatoimiseen harjoitteluun
    – opit mikä on itseluottamuksen ja psykologisen turvallisuuden merkitys palautetilanteissa

Kenelle:
    Jokaiselle, joka haluaa kehittää omia palautekeskustelun taitojaan

Hyöty osallistujalle:
    – ymmärrät, mitä varsinainen palaute oikeastaan tarkoittaa
    – saat eväät harjoitella suoran palautteen antamista
    – palautetilanteet jännittävät vähemmän ja niistä tulee hyödyllisempiä
    – itseluottamuksesi vahvistuu, eivätkä ikävältä tuntuvat palautteet enää hetkauta sinua

Palautekeskustelun tehovalmennus perustuu Mika Pesosen ja Minna Oulasmaan kirjaan ”Suoraa palautetta – Viisaan keskustelun käsikirja” (Alma Talent 2022).

Mika Pesonen, valmentaja ja tietokirjailija

Psyykkinen valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Hän siirtyi valmennusyrittäjäksi vuonna 2020 työskenneltyään sitä ennen reilut kuusi vuotta OP-ryhmässä valmentaen myyjiä, esihenkilöitä ja johtoryhmiä. Hän tekee noin sata valmennusta vuodessa eri aihepiireistä.

Mika on julkaissut kirjan Tunnista tyyppisi – löydä itsesi ja muiden parhaat puolet (Otava, 2020) yhdessä terapeutti, työnohjaaja Minna Oulasmaan kanssa. Syksyllä 2022 Alma Talent julkaisi Mikan ja Minnan seuraavan kirjan Suoraa palautetta! Viisaan keskustelun käsikirja.

Palautetta aiemmista valmennuksista:
    – ”Koin saavani valmennuksesta ideoita työkalupakkiin ja otettavaksi käyttöön arjessa. Valmennus auttoi minua ymmärtämään ja muistamaan palautteen tärkeyden. Palautetta haluaa itse saada, joten on opeteltava myös paremmaksi palautteen antajaksi.”
    – ”Päivä vahvisti varmasti koko tiimin ymmärrystä palautteen merkityksestä. Avarsi varmasti myös ymmärrystä, miten ja miksi asiakkaat käyttäytyvät kuten että ne käyttäytyvät. Mielestäni näistä syistä tämä päivä oli enemmän kuin tarpeen.”
    – ”Hyvä päivä, kun käytiin syvällisesti asioita läpi, mitä muuten ei tule näin ajatelleeksi. Kiinnostava ja innostava tapa esittää asioita sekä saada kuulijat mukaan keskusteluihin.”
    – ”Alkuun olin hieman skeptinen koulutukseen Palautteen annosta, sillä samantyyppisiä koulutuksia olen kuunnellut aiemman työni puolesta. Tämä oli kuitenkin pilkottu hienosti paloiksi, ja sai todella ajattelemaan aihetta eri näkökulmasta kuin aikaisemmin.”

12:45 Yhteyksien tarkistus

13:00 Palautekeskustelun tehovalmennus

• Itseluottamuksen ja psykologisen turvallisuuden merkitys palautetilanteissa
    • Erilaiset palautetyypit
    • Miksi suora palaute toimii parhaiten?
    • Palautteen antaminen
    • Palautteen vastaanottaminen
    • Vinkit omatoimiseen harjoitteluun

Aikaa kysymyksille

14:30 Koulutus päättyy

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida.

tiistai 29.08.2023 klo 13:00 – 14:30

227 euroa /hlö + alv 24 %.
    – sisältää sähköisen koulutusmateriaalin

Ryhmäetuhinnat:
    197 euroa /hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    177 euroa /hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Bonus:
    Saat koulutuksen tallenteen käyttöösi kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen.

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.