Palkitse ja sitouta tehokkaasti (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Palkitse ja sitouta tehokkaasti (1 pv)

30.11.2022, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä Vaisalantie 4, Otaniemi, Espoo 24 lokakuun, 2022 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esihenkilotaidot

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kattava yleiskuva palkitsemisen muodoista. Antoi ajattelemisen aihetta oman organisaation palkitsemisen kehittämiseen. Käytännön esimerkit jalostettavissa yrityskokeiluun"

• "Luennoitsija on hyvä. Selkeäsanainen ja asiantunteva. Paljon mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä asioita tuli esiin" -Aira Savanainen, Tiliaktiiva

• "Koulutus soveltui hyvin tarpeisiini. Kiitokset mukavasta ja antoisasta päivästä!"

Tiesitkö, että moni palkitsemisjärjestelmä on käytännössä turha, koska sitä ei ole sidottu organisaation tavoitteisiin? Samalla se tulee hyvin kalliiksi. Vaikuttavampaan palkitsemiseen tähtäävässä koulu­tuk­sessa käymme läpi, mitä uusin tutkimus kertoo tehokkaan palkit­se­misen osate­ki­jöistä, miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat orga­ni­saation suori­tus­kykyyn sekä jaamme koke­muksia käytännössä toimi­viksi tode­tuista keinoista parantaa palkit­se­misen tehok­kuutta. Koulu­tukseen osal­lis­tuvat saavat tieteel­lisen pohjan oman orga­ni­saa­tionsa palkit­se­misen suun­nit­teluun sekä kuulevat lähes­ty­mis­ta­voista, jotka haastavat palkit­se­misen perinteiset keinot.

Hyödyt osallistujalle
    – Saat koko­nais­kä­si­tyksen palkit­se­misen keskei­sistä haas­teista
    – Ymmärrät, miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat ryhmä­dy­na­miikkaan ja moti­vaa­tioon
    – Osaat kehittää ja haastaa oman orga­ni­saa­tiosi palkit­se­misen keinoja
    – Ymmärrät palkit­se­misen ja stra­tegian yhteyden merki­tyksen
    – Osaat soveltaa palkit­se­misen teoriaa käytäntöön

Päivä on suun­nattu kaikille palkit­se­misen kanssa työs­ken­te­le­ville esihenkilöille sekä palkit­se­mis­jär­jes­telmien suun­nit­te­lusta vastaa­ville tahoille.

Valmentaja Tommi Lindholm
    Tommi Lindholm, yritysvalmentaja.
    Tommi vastaa viimei­simmän tutki­mus­tiedon tuomi­sesta koulu­tuksiin. Tommia kiin­nostaa orga­ni­saa­tioihin ja orga­ni­soi­tu­miseen liit­tyvän teorian hyödyn­tä­minen linssinä orga­ni­saa­tioiden toiminnan ymmär­tä­mi­sessä ja käytän­tö­läh­töi­sessä kehit­tämisessä.

Tommi on vastannut jo kahdeksan vuoden ajan tutki­mus­joh­tajan, koulut­tajan ja tutkijan roolissa koulu­tusten koko­nais­val­tai­sesta toteut­ta­mi­sesta asiak­kaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiak­kaille erilaisia selvi­tyksiä ja osal­listuu kirjojen kirjoit­ta­miseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoo­nal­li­suus­pro­fiilin käytössä.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopis­tossa pääai­neenaan rahoi­tusta. Opis­ke­lujen aikana Tommi törmäsi käyt­täy­ty­mis­tie­teel­liseen rahoi­tuksen tutki­mukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkiel­mansa. Tätä kautta löytyi kiin­nostus ihmis­mieltä kohtaan. Tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
    – Johto­ryh­mä­työs­kentely
    – Asian­tun­ti­joiden johta­minen
    – Palkitseminen

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Päivän aloitus, esit­täy­ty­mis­kierros

Stra­te­ginen johta­minen ja palkit­se­minen
    – Näkö­kulmia stra­te­giaan ja sen jalkaut­ta­miseen
    – Miten palkit­se­misen keinomme linkit­tyvät stra­te­giaan?
    – Osa-opti­mointi ja sen vaiku­tukset

10:30 Tauko

10:45 Mikä on palkit­se­mi­semme kohteena?
    – Mistä orga­ni­saation laatu kumpuaa?
    – Vasta­vuo­roisuus, empatia, vapaa­mat­kus­tajat
    – Status, valta, raha ja luot­tamus
    – Mistä tulos muodostuu? Systee­mi­nä­kö­kulma palkit­se­miseen
    – Palkit­se­minen ja yhteistyö

12:00 Lounas

13:00 Uusia näkö­kulmia tehok­kaaseen palkit­se­miseen
    – Käytännön koke­muksia toimi­vista palkit­se­mis­jär­jes­tel­mistä
    – Katsaus palkit­se­misen tieteeseen
    – Moti­vaatio ja palkit­se­minen
    – Bonus­jär­jes­telmät

14:15 Kahvi

14:30 Sisäisen moti­vaation tuke­minen
    – Rahal­lisen palkit­se­misen vaih­toehdot
    – Sisäisten moti­vaa­tio­te­ki­jöiden tuke­minen

15:30 Tilaisuus päättyy

Covid-19 – tiedote
    Toimimme vastuullisesti yhteistyössä koulutuspaikkojen ja yhteistyökumppaniemme kanssa. Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien lähikoulutuksia. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Tervetuloa koulutuksiin!

Innopoli 3, Otaniemi, Vaisalantie 4, 02130 Espoo
    – Voit osallistua myös etänä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, osallistutko lähi- vai etäkoulutukseen.

ke 30.11.2022

– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilut koulutuspäivän aikana

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.