Palkitse ja sitouta tehokkaasti (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Palkitse ja sitouta tehokkaasti (1 pv)

29.11.2023, Innopoli 3, Espoo + voit osallistua myös etänä Vaisalantie 4, Otaniemi, Espoo 22 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esihenkilotaidot

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kattava yleiskuva palkitsemisen muodoista. Antoi ajattelemisen aihetta oman organisaation palkitsemisen kehittämiseen. Käytännön esimerkit jalostettavissa yrityskokeiluun"

• "Luennoitsija on hyvä. Selkeäsanainen ja asiantunteva. Paljon mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä asioita tuli esiin" -Aira Savanainen, Tiliaktiiva

• "Erittäin monipuolinen ja laaja katsaus palkitsemiseen. Sain paljon työkaluja palkitsemisen kehittämistä varten."

Tiesitkö, että moni palkitsemisjärjestelmä on käytännössä turha, koska sitä ei ole sidottu organisaation tavoitteisiin? Samalla se tulee hyvin kalliiksi. Vaikuttavampaan palkitsemiseen tähtäävässä koulutuksessa käymme läpi, mitä uusin tutkimus kertoo tehokkaan palkitsemisen osatekijöistä, miten palkitsemisen eri keinot vaikuttavat organisaation suorituskykyyn sekä jaamme kokemuksia käytännössä toimiviksi todetuista keinoista parantaa palkitsemisen tehokkuutta.

Koulutukseen osallistuvat saavat tieteellisen pohjan oman organisaationsa palkitsemisen suunnitteluun sekä kuulevat lähestymistavoista, jotka haastavat palkitsemisen perinteiset keinot.

Hyödyt osallistujalle
    – Saat kokonaiskäsityksen palkitsemisen keskeisistä haasteista
    – Ymmärrät, miten palkitsemisen eri keinot vaikuttavat ryhmädynamiikkaan ja motivaatioon
    – Osaat kehittää ja haastaa oman organisaatiosi palkitsemisen keinoja
    – Ymmärrät palkitsemisen ja strategian yhteyden merkityksen
    – Osaat soveltaa palkitsemisen teoriaa käytäntöön

Päivä on suunnattu kaikille palkitsemisen kanssa työskenteleville esihenkilöille sekä palkitsemisjärjestelmien suunnittelusta vastaaville tahoille.

Valmentaja Tommi Lindholm
    Tommi Lindholm, yritysvalmentaja.
    Tommi vastaa viimeisimmän tutkimustiedon tuomisesta koulutuksiin. Tommia kiinnostaa organisaatioihin ja organisoitumiseen liittyvän teorian hyödyntäminen linssinä organisaatioiden toiminnan ymmärtämisessä ja käytäntölähtöisessä kehittämisessä.

Tommi on vastannut jo kahdeksan vuoden ajan tutkimusjohtajan, kouluttajan ja tutkijan roolissa koulutusten kokonaisvaltaisesta toteuttamisesta asiakkaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiakkaille erilaisia selvityksiä ja osallistuu kirjojen kirjoittamiseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoonallisuusprofiilin käytössä.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopistossa pääaineenaan rahoitusta. Opiskelujen aikana Tommi törmäsi käyttäytymistieteelliseen rahoituksen tutkimukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkielmansa. Tätä kautta löytyi kiinnostus ihmismieltä kohtaan. Tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet
    – Johtoryhmätyöskentely
    – Asiantuntijoiden johtaminen
    – Palkitseminen

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Päivän aloitus, esittäytymiskierros

Strateginen johtaminen ja palkitseminen
    – Näkökulmia strategiaan ja sen jalkauttamiseen
    – Miten palkitsemisen keinomme linkittyvät strategiaan?
    – Osa-optimointi ja sen vaikutukset

10:30 Tauko

10:45 Mikä on palkitsemisemme kohteena?
    – Mistä organisaation laatu kumpuaa?
    – Vastavuoroisuus, empatia, vapaamatkustajat
    – Status, valta, raha ja luottamus
    – Mistä tulos muodostuu? Systeeminäkökulma palkitsemiseen
    – Palkitseminen ja yhteistyö

12:00 Lounas

13:00 Uusia näkökulmia tehokkaaseen palkitsemiseen
    – Käytännön kokemuksia toimivista palkitsemisjärjestelmistä
    – Katsaus palkitsemisen tieteeseen
    – Motivaatio ja palkitseminen
    – Bonusjärjestelmät

14:15 Kahvi

14:30 Sisäisen motivaation tukeminen
    – Rahallisen palkitsemisen vaihtoehdot
    – Sisäisten motivaatiotekijöiden tukeminen

15:30 Tilaisuus päättyy

Innopoli 3, Otaniemi, Vaisalantie 4, 02130 Espoo
    – Voit osallistua myös etänä. Valitse ilmoittautumislomakkeella, osallistutko lähi- vai etäkoulutukseen.

ke 29.11.2023, klo 09.00-15.30

– sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut koulutuspäivän aikana

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Kysy ryhmäetuhintaa:
    toimisto@ratekoulutus.fi

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.