Palkitsemisen uudet tuulet (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Palkitsemisen uudet tuulet (1 pv)

31.05.2022, Tapah­tu­matalo Bank, Helsinki Unio­ninkatu 20, Helsinki 6 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Työilmapiiri

Koulu­tuk­sessa käymme läpi, mitä uusin tutkimus kertoo tehokkaan palkit­se­misen osate­ki­jöistä, miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat orga­ni­saation suori­tus­kykyyn sekä jaamme koke­muksia toimi­viksi tode­tuista käytännön keinoista parantaa palkit­se­misen tehok­kuutta. Koulu­tukseen osal­lis­tuvat saavat tieteel­lisen pohjan oman orga­ni­saa­tionsa palkit­se­misen suun­nit­teluun sekä kuulevat perin­teisiä palkit­se­misen keinoja haas­ta­vista lähes­ty­mis­ta­voista.

Hyödyt osallistujalle
Koulutuksen jälkeen:
– Saat koko­nais­kä­si­tyksen palkit­se­misen keskei­sistä haas­teista
– Ymmärrät, miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat ryhmä­dy­na­miikkaan ja moti­vaa­tioon
– Osaat kehittää ja haastaa oman orga­ni­saa­tiosi palkit­se­misen keinoja
– Ymmärrät palkit­se­misen ja stra­tegian yhteyden merki­tyksen
– Osaat soveltaa palkit­se­misen teoriaa käytäntöön

Päivä on suun­nattu kaikille palkit­se­misen kanssa työs­ken­te­le­ville esimie­hille sekä palkit­se­mis­jär­jes­telmien suun­nit­te­lusta vastaa­ville tahoille.

Kouluttaja:
Tommi Lindholm

Tommi vastaa viimei­simmän tutki­mus­tiedon tuomi­sesta Brikin koulu­tuksiin. Tommia kiin­nostaa orga­ni­saa­tioihin ja orga­ni­soi­tu­miseen liit­tyvän teorian hyödyn­tä­minen linssinä orga­ni­saa­tioiden toiminnan ymmär­tä­mi­sessä ja käytän­tö­läh­töi­sessä kehit­tämisessä.

Tommi on vastannut jo kahdeksan vuoden ajan tutki­mus­joh­tajan, koulut­tajan ja tutkijan roolissa koulu­tusten koko­nais­val­tai­sesta toteut­ta­mi­sesta Brikin asiak­kaille. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiak­kaille erilaisia selvi­tyksiä ja osal­listuu kirjojen kirjoit­ta­miseen. Tommi on myös sertifioitu Workplace Big Five -persoo­nal­li­suus­pro­fiilin käytössä.

KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopis­tossa pääai­neenaan rahoi­tusta. Opis­ke­lujen aikana Tommi törmäsi käyt­täy­ty­mis­tie­teel­liseen rahoi­tuksen tutki­mukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkiel­mansa. Tätä kautta löytyi kiin­nostus ihmis­mieltä kohtaan. Tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Erityisosaamisalueet: johto­ryh­mä­työs­kentely, asian­tun­ti­joiden johta­minen ja palkit­se­minen.

08:30 Aamiainen

09:00 Päivän alustus, esit­täy­ty­mis­kierros

09:30 Stra­te­ginen johta­minen ja palkit­se­minen
– Näkö­kulmia stra­te­giaan ja sen jalkaut­ta­miseen
– Miten palkit­se­misen keinomme linkit­tyvät stra­te­giaan?
– Osa-opti­mointi ja sen vaiku­tukset

10:30 Tauko

10:45 Mikä on palkit­se­mi­semme kohteena?
– Mistä orga­ni­saation laatu kumpuaa?
– Vasta­vuo­roisuus, empatia, vapaa­mat­kus­tajat
– Status, valta, raha ja luot­tamus
– Mistä tulos muodostuu? Systee­mi­nä­kö­kulma palkit­se­miseen
– Palkit­se­minen ja yhteistyö

12:00 Lounas

13:00 Uusia näkö­kulmia tehok­kaaseen palkit­se­miseen
– Käytännön koke­muksia toimi­vista palkit­se­mis­jär­jes­tel­mistä
– Katsaus palkit­se­misen tieteeseen
– Moti­vaatio ja palkit­se­minen
– Bonus­jär­jes­telmät

14:15 Kahvi

14:30 Sisäisen moti­vaation tuke­minen
– Rahal­lisen palkit­se­misen vaih­toehdot
– Sisäisten moti­vaa­tio­te­ki­jöiden tuke­minen

16:00 Yhteenveto ja loppu­kes­kustelu

Covid-19 – tiedote
Toimimme vastuullisesti yhteistyössä koulutushotellien ja yhteistyökumppaniemme kanssa. Noudatamme THL:n ja Valtioneuvoston ohjeistuksia ja määräyksiä. Seuraamme tiiviisti tilannetta koskien lähikoulutuksia. Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Tervetuloa koulutuksiin!

Tapah­tu­matalo Bank, Unio­ninkatu 20, 00130 Helsinki
– Jotta lähikoulutuksiimme olisi turvallista tulla, edellytämme osallistujilta koronapassia.

ti 31.5.2022

– sisältää koulu­tus­ma­te­ri­aalin, lounaan ja kahvi­tar­joilun

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.