Palkitsemisen uudet tuulet (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Palkitsemisen uudet tuulet (1 pv)

02.03.2021, Tapah­tu­matalo Bank, Helsinki Unio­ninkatu 20, Helsinki 17 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Työilmapiiri

Mahdollisuus osallistua myös etänä!

Koulu­tuk­sessa käymme läpi, mitä uusin tutkimus kertoo tehokkaan palkit­se­misen osate­ki­jöistä, miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat orga­ni­saation suori­tus­kykyyn sekä jaamme koke­muksia toimi­viksi tode­tuista käytännön keinoista parantaa palkit­se­misen tehok­kuutta. Koulu­tukseen osal­lis­tuvat saavat tieteel­lisen pohjan oman orga­ni­saa­tionsa palkit­se­misen suun­nit­teluun, sekä kuulevat perin­teisiä palkit­se­misen keinoja haas­ta­vista lähes­ty­mis­ta­voista.

Hyödyt osallistujalle
– Saat koko­nais­kä­si­tyksen palkit­se­misen keskei­sistä haas­teista
– Ymmärrät miten palkit­se­misen eri keinot vaikut­tavat ryhmä­dy­na­miikkaan ja moti­vaa­tioon
– Opit kehittämään ja haastamaan oman orga­ni­saation palkit­se­misen keinoja
– Ymmär­rät palkit­se­misen ja stra­tegian yhteyden merki­tyksen
– Opit soveltamaan palkit­se­misen teoriaa käytäntöön

Päivä on suun­nattu kaikille palkit­se­misen kanssa työs­ken­te­le­ville esimie­hille sekä palkit­se­mis­jär­jes­telmien suun­nit­te­lusta vastaa­ville tahoille.

Kouluttaja:
Tutkimusjohtaja Tommi Lindholm. Ihmis­mielen utelias kartoittaja Tommi vastaa viimei­simmän tutki­mus­tiedon tuomi­sesta Brikin koulu­tuksiin. KTM Tommi Lindholm luki Vaasan Yliopis­tossa pääai­neenaan rahoi­tusta. Opis­ke­lujen aikana Tommi törmäsi käyt­täy­ty­mis­tie­teel­liseen rahoi­tuksen tutki­mukseen ja teki siitä Pro Gradu -tutkiel­mansa. Tätä kautta löytyi kiin­nostus ihmis­mieltä kohtaan, ja tarve ymmärtää sen saloja viitoittaa Tommin polkua edelleen.

Jo kahdeksan vuotta Tommi on tutki­mus­joh­tajan, koulut­tajan ja tutkijan roolissa vastannut koulu­tusten koko­nais­val­tai­sesta toteut­ta­mi­sesta Brikin asiak­kaille – tuot­teis­ta­mi­sesta ensi­ta­paa­misen kautta aina viimeiseen käden­pu­ris­tukseen. Lisäksi Tommi toteuttaa ja kehittää asiak­kaille erilaisia selvi­tyksiä sekä osal­listuu kirjojen kirjoit­ta­miseen. Tommi on myös serti­fioitu Workplace Big Five -persoo­nal­li­suus­pro­fiilin käytössä.

Erityis­osaa­mi­sa­lueet: johto­ryh­mä­työs­kentely, asian­tun­ti­joiden johta­minen ja palkit­se­minen.

Tommia kiin­nostaa orga­ni­saa­tioihin ja orga­ni­soi­tu­miseen liit­tyvän teorian hyödyn­tä­minen linssinä orga­ni­saa­tioiden toiminnan ymmär­tä­mi­sessä ja käytän­tö­läh­töi­sessä kehit­tä­mi­sessä.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

9:00 Päivän alustus, esit­täy­ty­mis­kierros

Keskustelu: Miten palkit­semme ihmisiä tällä hetkellä?

09:30 Stra­te­ginen johta­minen ja palkit­se­minen
– Näkö­kulmia stra­te­giaan ja sen jalkaut­ta­miseen
– Miten palkit­se­misen keinomme linkit­tyvät stra­te­giaan?
– Osa-opti­mointi ja sen vaiku­tukset

10:30 Tauko

10:45 Mikä on palkit­se­mi­semme kohteena?
– Mistä orga­ni­saation laatu kumpuaa?
– Vasta­vuo­roisuus, empatia, vapaa­mat­kus­tajat
– Status, valta, raha ja luot­tamus
– Mistä tulos muodostuu? Systee­mi­nä­kö­kulma palkit­se­miseen
– Palkit­se­minen ja yhteistyö

12:00 Lounas

13:00 Uusia näkökulmia tehokkaaseen palkitsemiseen
– Käytännön kokemuksia toimivista palkitsemisjärjestelmistä
– Katsaus palkitsemisen tieteeseen
– Motivaatio ja palkitseminen
– Bonusjärjestelmät

14:15 Kahvi

14:30 Sisäisen motivaation tukeminen
– Rahallisen palkitsemisen vaihtoehdot
– Sisäisten motivaatiotekijöiden tukeminen

16:00 Yhteenveto ja loppukeskustelu

Tapah­tu­matalo Bank, Unio­ninkatu 20, 00130 Helsinki
– Koulutus striimataan, mahdollisuus osallistua myös etänä.
Valitse ilmoittautuessasi osallistutko etänä vai lähikoulutukseen.

tiistai 02.03.2021

/hlö + alv 24%. Hintaan sisältyy koulutusmateriaali. Lähikoulutukseen sisältyy lisäksi lounas ja kahvi­tar­joilut.

Osallistumisen voi perua kuluitta 2 viikkoa ennen tapahtumaa, sen jälkeen peritään 50% osallistumismaksusta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko osallistumismaksun. Peruutus on tehtävä kirjallisesti. Estyneen osallistujan tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö, tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan.