Palveluliiketoiminnan digiloikka (90 min)
järjestää nyt koulutuksen:

Palveluliiketoiminnan digiloikka (90 min)

06.05.2020, Webinaari , Webinaari 27 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja"

• "Hyvä ulosanti, mukava kuunnella."

Palveluliiketoiminnan digiloikka -webinaari tarjoaa ideoita ja vinkkejä sekä konkreettisia esimerkkejä ja työkaluja siihen, miten saadaan aikaan yrityksen digiloikka sekä miten omaksutaan ja viedään eteenpäin oikeita työskentelytapoja.

Digitalisaatio on aikakautemme ja myös työelämämme suurin ilmiö, joka koskee aivan jokaista yritystä, organisaatiota ja siellä työskentelevää ihmistä. Toimintoja ja palveluita sähköistetään kaasu pohjassa ja tämä muuttaa yrityksien toimintatapoja ennen näkemättömällä vauhdilla. Vauhti tulee kiihtymään.

Digitalisaatio antaa uusia toimintamahdollisuuksia jokaiselle kehityksen kaarelle mukaan hyppäävälle organisaatiolle. Työn organisointi ja yleinen viestintä helpottuvat ja palveluita voidaan tarjota aivan uudella tavalla. Kokonaan uusia palveluita syntyy tämän kehityksen vuoksi.

Digitalisaatiosta usein puhutaan otsa rypyssä, vaikka tämä vääjäämätön maailmamme mullistaja tulee sen sijaan ottaa innoissaan vastaan. Pitää siis ottaa inhimillinen näkökulma huomioon, koska ihmiset tämän kaiken mahdollistavat, jos heidät vain rekrytoidaan ajoissa avustajiksi, eikä peloissaan lakkoilemaan, kuin hetki ennen hyppyä tuntemattomaan.

Ennuste kun on, että työpaikat tulevat rajusti muuttumaan digitalisaation kautta, sillä koneitten kannattaa tehdä yhä enemmän sellaista, jossa ne ovat parempia kuin ihmiset. Näin työelämästä tulee osin koneellistettua ja toiselta osin inhimillisempää. Työntekijän energia jää vaikkapa siihen tärkeimpään, asiakkaan kohtaamiseen, kunhan vain panostukset kohdistetaan oikeisiin asioihin.

Voitte olla vasta aluillaan digiasioissa tai jo hyvän matkaa aikaanne edellä. Pitää vain ymmärtää, että niin ovat kilpailijatkin, elleivät menneet jo ohi!
    Olisiko aika ottaa digiohjat ja tulevat hyödyt omiin käsiin?

Kenelle

Johtajille, esimiehille, tiiminvetäjille ja kaikille työtä tuottavammaksi modernisoiville kehittäjille. Uusia ajatuksia kaipaaville, joille nykyinen meininki aiheuttaa pohdintaa, tai ei vaan ole parasta mihin pystyttäisiin.

Webinaarista saat
    • Tiedot, kuinka tutustua oman yrityksen digikulttuuriin ja selvittää sen tarpeet.
    • Miten saada ihmiset kokemaan digikehitys tarpeelliseksi.
    • Mitä digikehityksestä tulee huomioida ja miten siitä voi tulla haluttua ja toimivaa.
    • Kuinka työntekijöistä tulee hyvän fiiliksen sitoutuneita digikehittäjiä.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.
    Antilla on jo 25 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:
    – Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Kokemus huokuu. Vangitseva puhuja”
     -”Hyvä ulosanti, mukava kuunnella.”

12:45 Yhteyksien tarkistus

13:00 Tervetuloa Webinaariin!

• Miten digikulttuuri ilmenee ja kuinka sitä selvitetään.

• Miksi ihmistä tarvitsee ymmärtää, kun työtä digitalisoidaan.

• Miten digikehitystä tulee tehdä, jotta hyödyt saadaan haltuun.

• Mikä on ratkaisevaa, kun ihmisiä rekrytoidaan mukaan.

• Vinkkejä hyvän oikeanlaisen digi-ilmapiirin luomiseen, sekä pahimmat sudenkuopat

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?

Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Ajankohta: 6.5.2020 klo 13.00 – 14.30
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

197 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.