Palveluprosessien johtaminen (1 pv)
597 euroa /hlö + alv
19.11.2020, Etäkoulutus
Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Toiminnan kehittäminen
597 euroa /hlö + alv
19.11.2020, Etäkoulutus
Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Toiminnan kehittäminen
Palveluprosessiosaaminen – jokaisen johtajan työkalupakin peruselementti
Palvelut ovat yhä keskeisemmässä roolissa organisaatioissa ja useiden yrityksien kilpailukyky perustuu palveluille. Toimivat palveluprosessit rakentuvat syvälle asiakasymmärrykselle ja niiden tarkoituksena on tukea asiakkaan omaa palvelupolkua. Palveluprosessit ja palvelupolut auttavat organisaatiota kuvaamaan palvelut ymmärrettävästi ja tekemään niistä eheän kokonaisuuden.
Palveluprosessien ammattimainen johtaminen edellyttää, että
Lisäksi johtaja tarvitsee mittariston,
Palveluprosessien asiakaslähtöinen toimintamalli tuo tyytyväisempiä asiakkaita, auttaa työntekijöitä hahmottamaan roolit ja vastuut, parantaa kilpailukykyä ja helpottaa päätöksentekoa.
Kenelle
Koulutus sopii erinomaisesti johtajille ja kaikille avainhenkilöille, jotka vastaavat palveluprosessien kehittämisestä sekä palveluista yrityksissä ja julkisella puolella.
Mitä saat
Kouluttaja
Krista Keränen on väitellyt tohtoriksi Cambridgen yliopistosta aiheenaan palveluliiketoiminnan johtaminen, yhteiskehittäminen ja palvelumuotoilu/palveluinnovaatiot. Hän on toiminut Laurea-ammattikorkeakoulussa mm. innovaatio- ja yrittäjyysjohtajana sekä vastannut palveluliiketoiminnan tutkimuksesta. Yrittäjänä hän on toiminut yli 20 vuotta.
Krista on innokas yhteiskehittämisen työkalujen kehittäjä. Vuonna 2013 Krista voitti eurooppalaisessa innovaatiokilpailussa Capacity Building-kategorian pääpalkinnon CoCo-työkalupakilla. Vuonna 2018 Kristan BOOST+INNO pelin kehitysprojekti Laureassa valittiin maailman parhaiden palvelumuotoiluprojektien joukkoon Service Design Award 2018 -kisassa.
Kristalle on kertynyt kokemusta yli 300 koulutuksen/työpajan vetämisestä, joiden aiheita on ollut palveluliiketoiminnan kehittäminen, yhteiskehittäminen (co-creation), muotoiluajattelu (design thinking, service design) ja innovaatiot.
Nykyisin Krista kouluttaa sekä konsultoi organisaatioita oman yrityksensä Vision Factory Oy:n kautta ja on mukana Laurean innovaatioprojekteissa sekä toimii kahden yrityksen hallituksessa.
8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkastus
9.00 Koulutus alkaa
Koulutuspäivä on interaktiivinen ja osallistava eli tämän koulutuspäivän aikana osallistujilla on mahdollisuus kysellä/ keskustella.
Palveluprosessien johtaminen
Tuotelähtöinen ajattelu ja palvelulähtöinen ajattelu
Tauko 10.00-10.15
Palveluprosessi, palvelupolku, palvelukohtaaminen
Koulutukseen sisältyy osuus, jossa jokainen osallistuja pääsee rakentamaan palvelupolkua jostakin oman yrityksen/ organisaation palvelusta.
Krista ohjaa palvelunpolun rakentamista ja antaa vinkkejä matkan varrella.
Tähän osuuteen jokainen osallistuja tarvitsee työkaluja, lista löytyy ohjelman alta.
11.30 Lounastauko
12.15 Koulutus jatkuu
Ennen lounasta aloitettu palvelupolun rakentaminen jatkuu
Palveluprosessien ylläpitäminen ja kehittäminen
Tauko 13.30-13.45
Mittarit
Tauko 14.45-15.00
Miten tästä eteenpäin
16.00 Koulutus päättyy
Huom. muistathan hankkia etukäteen nämä käytännön työkalut!
Vuorovaikutteinen etävalmennus!
Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)
Ajankohta: 19.11.2020
Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin.
Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 557 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 497 euroa / hlö (+ alv 24%)
Early bird -etu! Ilmoittaudu 04.11.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa). WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Palveluprosessien johtaminen (1 pv)
597 euroa /hlö + alv
19.11.2020, Etäkoulutus