Peter Nyman: Neuvotteluviestinnän ja vuorovaikutuksen kehittäminen (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Peter Nyman: Neuvotteluviestinnän ja vuorovaikutuksen kehittäminen (1 pv)

05.10.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 19 kesäkuun, 2018 Sampo Korppoo

Viestintä , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Hänellä oli paljon kiinnostavia esimerkkejä ja hyviä pointteja Kokemus ja osaaminen puhuu! Ja kiva, että annoit myös meille koulutettaville mahdollisuuden kommentoida ja kysyä :-) Rento tunnelma, asiantunteva luennoitsija Hyvin suunniteltu aamupäivä! Mielenkiintoinen puhuja ja hyvin ajankohtainen aihe!

Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömyys. Olet sitten tiimipalaverissa, kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai toimittajan tentissä, kyse on aina kommunikaatiosta ja kyvystä kommunikoida.

Brunssiseminaarissa uutisankkuri, toimittaja Peter Nyman johdattelee sinut neuvottelutaitojen ja vuorovaikutuksen saloihin.

Tule kuulemaan, vaikuttumaan ja oppimaan – vakuuttaminen on nimittäin tekniikkalaji.

Ohjelmassa:
    • “Vaikuttava viestijä on uskottava (ethos), puhuttelee kuulijan tunteita (pathos) ja järkeä (logos)” – Aristoteles
    • Viestinnässä kyse on kyvystä ilmaista itseään, saada haluttu viesti viestittyä toisille onnistuneesti.
    • Millä keinoin viestijä muodostaa myönteisen suhteen kuulijaan.
    • Miten varmistetaan tilanteeseen sopivalla tunteella ja intensiteetillä tapahtuva viestintä.
    • Miten vakuutamme viestin vastaanottajat taitavalla argumentoinnilla.
    • Harjoitteita neuvotteluista ja vuorovaikutuksen ongelmatilanteista.

Kenelle:
    Koulutus sopii henkilöille ja ryhmille, ketkä haluavat päivittää ja kehittää viestintä-, neuvottelu- ja vuorovaikutusosaamistaan. Ilmoita 5, maksa 4.

Asiantuntija: Uutisankkuri, viestintävalmentaja Peter Nyman, Oy Ny Man Communication, Consultation & Contemplation Ab

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

Neuvottelutaitojen ja vuorovaikutuksen kehittäminen

“Vaikuttava viestijä on uskottava, puhuttelee kuulijan tunteita ja järkeä ” – Aristoteles

Millä keinoin viestijä muodostaa myönteisen suhteen kuulijaan.

Miten vakuutamme viestin vastaanottajat taitavalla argumentoinnilla.

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Aamiainen klo 8.45, brunssitauko klo 10.45

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
    05.10.2018 klo 08.45-12.00

Jäsenetuhinta 290 eur + alv
    Normaalihinta 390 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
    Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.