Peter Nyman: Vaikuttava viestintä (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Peter Nyman: Vaikuttava viestintä (1/2 pv)

03.10.2019, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 27 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Viestintä , Vuorovaikutus

Uutisankkuri ja toimittaja, valloittava Peter Nyman paljastaa vaikuttavan viestinnän salaisuuden.

Vaikka et olisikaan synnynnäinen vuorovaikutuksen mestari, voit kehittyä taitavaksi viestijäksi ja vakuuttaa viestinnällä. Tänään hyvät viestintätaidot ovat välttämättömyys. Olet sitten tiimipalaverissa, kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai toimittajan tentissä, kyse on aina kommunikaatiosta ja kyvystä kommunikoida.

Tiiviissä iltapäivätilaisuudessa kuulet, miten kiedot kuulijat sormesi ympärille näiden kolmen tekijän ollessa keskenään sopusoinnussa. Ajatuksensa hän pohjaa Aristoteleen teokseen, jonka keskiössä on kolme tekijää: ethos, pathos ja logos.

Vaikuttava viestintä -tilaisuudessa:
• saat tiiviissä paketissa paljon käytännönläheisiä vinkkejä vaikuttamiseen viestinnän keinoin
• kokenut asiantuntija oppaanasi
• sopii kaikkeen viestintään, johtamiseen, myyntiin, esityksiin, tapaamisiin jne.

Aiemmin osallistuneet kommentoivat:
• Hänellä oli paljon kiinnostavia esimerkkejä ja hyviä pointteja
• Kokemus ja osaaminen puhuu! Ja kiva, että annoit myös meille koulutettaville mahdollisuuden kommentoida ja kysyä 🙂
• Rento tunnelma, asiantunteva luennoitsija
• Hyvin suunniteltu aamupäivä! Mielenkiintoinen puhuja ja hyvin ajankohtainen aihe!

Tule kuulemaan, vaikuttumaan ja oppimaan – vakuuttaminen on nimittäin tekniikkalaji.

12.45 Ilmoittautuminen ja lounas

13.00 Vaikuttava viestintä

”Vaikuttava viestijä on uskottava (ethos), puhuttelee kuulijan tunteita (pathos) ja järkeä (logos)” – Aristoteles

Viestinnässä kyse on kyvystä ilmaista itseään, saada haluttu viesti viestittyä toisille onnistuneesti.

Ethos – millä keinoin viestijä muodostaa myönteisen suhteen kuulijaan.
Pathos – miten varmistetaan tilanteeseen sopivalla tunteella ja intensiteetillä tapahtuva viestintä.
Logos – miten vakuutamme viestin vastaanottajat taitavalla argumentoinnilla.

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Lounas klo 12.45-13, kahvitauko 14.15-14.30

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

torstai 03.10.2018

Jäsenetuhinta:

Normaalihinta:

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.