Photoshop-peruskurssi (2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Photoshop-peruskurssi (2 pv)

13.-14.02.2017, , 6 helmikuun, 2017 Sampo Korppoo

Viestintä

Photoshop on hieno sovellus, jonka kanssa jumpatessa saa kulumaan työpäivän jos toisenkin. Tämähän ei toki ole tarkoitus vaan hommat pitää saada pakettiin järkevässä ajassa! Kurssilla keskitytään erityisesti käytännön työtehtävissä hyviksi todettuihin työtapoihin.

Kahden päivän Photoshop-kurssilla opit työsi kannalta keskeiset kuvankäsittelytaidot ja oikeat työtavat nopeasti. Hyvät kuvankäsittelytaidot ovat muutenkin arvossaan työmarkkinoilla! Käytämme kurssilla viimeisintä Photoshop CC -versiota, mutta kurssi soveltuu sisältönsä puolesta, myös CS5–CS6 -käyttäjille.

Kurssilla opit:

• Hallitsemaan kuva-aineistoja tehokkaammin
• Muuttamaan kuvan kokoa ja resoluutiota eri tarpeisiin oikein
• Korjailemaan kuvien sävy ja värimaailmaa
• Retusoimaan
• Poistamaan taustan jopa vaikeista aiheista (esim. hiukset)
• Sekä yhdistelemään kuvia, tekstejä, piirroselementtejä ja logoja vaikkapa bannereiksi!

Kurssin kohderyhmä
Photoshop -koulutus on suunnattu erityisesti markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille sekä muille, jotka tarvitsevat työssään kuvankäsittelytaitoja.

Kurssin esitietovaatimukset
Osallistumiseen ei vaadita aikaisempaa kuvankäsittelykokemusta, normaali tietokoneenkäyttötaito riittää.

SISÄLTÖ

• Tärkeimmät työkalut ja periaatteet
• Valinnat
• Valintojen muokkaus
• Syväyksen viimeistely (Refine Edge)
• Vaikeat aiheet (esim. hiukset)
• Tallennusmuodot ja läpinäkyvyys
• Syväysharjoituksia

Kuvayhdistelyt
• Tasot ja niiden hallinta
• Elementtien muokkaus
• Kuvayhdistely harjoituksia

Automatisointi
• Image Processor hyötykäyttöön

• Katsaus videoeditoinnin mahdollisuuksiin

Asiantuntijat:
Juha Laamanen

Juha on lähes kymmenen vuoden ajan päätoimekseen kouluttanut ihmisiä Photoshopin, InDesignin ja Illustratorin saloihin. Entisenä valokuvaajana (mm. Image Kustannus) Juhalla on myös kaytännön työkokemusta. Asiantuntijana Juha painottaa ratkaisukeskeisyyttä ja käytännönläheisyyttä. Konsultaatio tai koulutus voi olla onnistunut vain jos sillä on tavoitteet konkretiassa.

Sampo Korkeila
Sampo on kokenut graafinen suunnittelija ja monipuolinen kouluttaja. Sampo aloitti graafisella alalla vuonna 1995 ja on toiminut itsenäisenä freelance-suunnittelijana vuodesta 1998 lähtien. Kouluttajan työhön Sampo ajautui puolivahingossa vuonna 1997 ja on siitä lähtien toiminut aktiivisena ja tunnettuna kouluttajana alallaan. Asiakkaat arvostavat Sampon ihmisläheistä kouluttamista ja terävää ongelmanratkaisukykyä.

Kari Selovuo
Kari on pitkän linjan kouluttaja; oli kyseessä sitten tekninen toteutus tai sisällöntuotanto. Karin tausta on sovelluskehitystyössä. Kouluttamisen ja konsultoinnin ohella Kari tekee web-toteutuksia asiakkaille. Käytännön kokemus ja tiedon ajantasaisuus takaa onnistuneen konsultaation ja koulutuksen. Sitä paitsi – Kari osaa puhua koodia suomeksi! Niin että asiat ymmärtää ihan maallikkotekijäkin.

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas noin klo 11.30–12.30.

Corellia Helsinki Oy Vilhonkatu 5a, 2 krs, Helsinki

Aika:
13.-14.02.2017

890 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti