PL-900 Microsoft Power Platform Fundamentals (2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

PL-900 Microsoft Power Platform Fundamentals (2 pv)

13.-14.06.2022, Corellia Helsinki, Helsinki Vuorikatu 20 A, Helsinki 5 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Kurssilla saat yleiskatsauksen Microsoft Power Platformin ominaisuuksista. Opit tekemään yksinkertaisia Power Apps -sovelluksia, käyttämään Common Data Service -datalähdettä, rakentamaan Power BI raportin, automatisoimaan prosessin Power Automaten avulla sekä rakentamaan Chatbotin Power Virtual Agentin avulla.

Kurssille on tulossa vaativampi jatko-osa PL-100 Microsoft Power Platform App Maker myöhemmin, ole yhteydessä myyntiimme niin kuulet lisää jatkokurssista.

Koulutus valmistaa Microsoftin viralliseen sertifiointitestiin Exam PL-900: Microsoft Power Platform Fundamentals. Suoritettava sertifointi on Microsoft Certified: Power Platform Fundamentals.

Kurssin on suunnattu kaikille, jotka haluavat parantaa tuottavuutta automatisoimalla prosesseja,analysoimaan dataa ja luomaan yksinkertaisia sovelluksia.

Esitietovaatimukset
Kurssilla ei vaadita aikaisempaa kokemusta Power Platformista, mutta hyvät tietokoneen ja Internetin käyttötaidot vaaditaan.

Kouluttajat:
Ilkka Suvanto

Ilkka Suvanto on vuodesta 2003 lähtien keskittynyt Microsoft teknologialla toteutettavien ratkaisujen konsultointiin ja koulutukseen. Hänellä on vahva projektinhallinnan tausta ja toiminut useissa eri organisaatioissa projektitoiminnan vastuullisena kehittäjänä (PMO), sekä toteuttanut useita satoja projektisalkunhallinnan ratkaisuja ja koulutuksia eri asiakkaille.

Liiketoimintatarpeiden ratkaisukonsulttina Ilkka on keskittynyt Microsoft teknologian hyödyntämiseen erityisesti M365 ja Power Platformilla. Laaja tuntemus sovelluksien mahdollisuuksista ja liiketoiminnan tarpeista yhdistettynä haluun auttaa organisaatioita saavuttamaan helppokäyttöisiä työkaluja, tekee Ilkan osaamisesta ainutlaatuista.

Kouluttaminen ja tiedon jakaminen on saavuttanut erityisen aseman Ilkan työelämässä ja vapaa-ajalla. Hän on tuottanut useita koulutusmateriaaleja ja kirjoittanut kirjan ”Project Online -opas” yhdessä kollegojen kanssa. Lisäksi hän on mukana kehittämässä Suomen purjehduksen opetustoimintaa vastuullisena kouluttajana.

Jussi Roine, Partner, Microsoft Certified Trainer, Azure Solutions Architect Expert
Jussi on jo 20 vuoden ajan kouluttanut ja konsultoinut asiakkaita haastavissa pilvi- ja hybriditoteutuksissa Azuren ja Microsoft 365:n kanssa. Aiemmin mm. Microsoftilla ja Sulavalla työskennelleellä, Jussilla on laaja ja syvällinen kokemus erityisesti Azure-arkkitehtuureista ja ratkaisuista.

Module 1: Introduction to Power Platform
Learn about the components of Power Platform, ways to connect data, and how organizations can leverage this technology to create business solutions.

– Power Platform Overview
– Module Summary

Module 2: Introduction to Common Data Service
The Common Data Service allows you to delve into powerful, scalable data solutions in the cloud. Learn what makes the Common Data Service tick and how it can work with the Power Platform to create unique and efficient business solutions.

– Common Data Service Overview
– Module Summary

Module 3: Get Started with Power Apps
Learn about the value and capabilities of Power Apps, and ways other organizations have leverage this technology to build simple applications for their business.

– Introduction to Power Apps
– How to build a canvas app
– How to build a model-driven app
– Introduction to Power Apps portals

Module 4: Get Started with Power Automate
Learn how users can leverage Power Automate to improve business efficiency and productivity.

– Power Automate Overview
– How to Build an Automated Solution

Module 5: Get Started with Power BI
Learn how organizations can use Power BI to easily clean, display, and understand data to ensure better informed decisions.

– Power BI Overview
– How to Build a Simple Dashboard

Module 6: Introduction to Power Virtual Agents
Learn about the value and capabilities of Power Virtual Agents and ways organizations can leverage this technology to build chatbot solutions for their business.

– Power Virtual Agents overview
– How to build a chatbot

Corellia Helsinki Oy Vuorikatu 20 A 00100 Helsinki
Etäosallistuminen Microsoftin Teams -järjestelmällä