
Pokemon-todellisuudesta oikeisiin tuloksiin (1 pv)
28.09.2016, Messukeskus, Helsinki
28.09.2016, Messukeskus, Helsinki
Näe, koe ja testaa tulevaisuuden markkinointimahdollisuudet jo tänään!
Pokemon Go -peli räjäytti laajennetun todellisuuden (AR = Augmented Reality) kaikkien tietoisuuteen. Kuinka AR:n ja virtuaalitodellisuuden (VR) uusista mahdollisuuksista saisi eniten irti markkinointiviestinnässä? Tämän koulutuspäivän jälkeen tiedät, mitä pitää ottaa huomioon, kun haluat siirtyä Pokemonien keräämisestä tuloksen tekemiseen. Ota laajennettu ja virtuaalinen todellisuus hyötykäyttöön ensimmäisten joukossa!
Kenelle?
Kaikille tuloksellisesta markkinointiviestinnästä kiinnostuneille ihmisille, joita kiinnostaa markkinointiviestinnän tulevaisuus. AR ja VR ovat vielä vain harvojen herkkua, mutta aivan varmasti markkinointiviestinnän arkipäivää jo lähitulevaisuudessa.
Mitä opit koulutuksessa?
Näet, koet ja kuulet AR:n ja VR:n mahdollisuuksista tänään, huomenna & ylihuomenna – ja kuinka voit soveltaa kokemaasi käytännössä markkinointiviestinnässäsi
– Mitä laajennettu todellisuus (AR) on käytännössä? Mitä mahdollisuuksia se tuo mukanaan?
– Miten virtuaalinen todellisuus (VR) eroaa AR:sta? Kuinka uusi tekniikka on hyödynnettävissä käytännössä?
– Pokemon Go meni jo – mitä tulee seuravaksi?
Kouluttajat
Kari Peltola on Virtual Reality Finland ry:n vetäjä, joka tuntee VR:n ja AR:n sekä Suomessa että maailmalla.
Jani Järvinen on RealityXpander Oy:n toimitusjohtaja ja AR:n käytännön asiantuntija.
Jarkko Vepsäläinen johtaa sisältötoimisto Sitrusta. Aikaisemmin Jarkko on mm. työskennellyt luovana johtajana ja strategina mediatoimisto Dagmarissa.
Sampo Leino on VR & AR -friikki sekä mainostoimisto MASSIVE Helsingin perustaja ja AD. Sampon intohimona on kaikenlainen visuaalinen tarinankerronta ja tuotantotekniikka.
Anton Valle on MASSIVE Helsingin ääniasiantuntija ja säveltäjä, joka tietää, kuinka keskeisessä osassa laadukas äänimaailma ja musiikki ovat, kun todellisuudesta halutaan saada aikaisempaa laajempaa.
Kai Tarkka on toimittaja ja tiedottaja, jolla on pitkä kokemus median kanssa toimimisesta. Miten AR ja VR muuttavat mediaa ja sen toimintatapoja?
08.30 Aamukahvi ja ilmoittautuminen
09.00 Päivän avaus: Laajennettu todellisuus vrt. Virtuaalitodellisuus vrt. markkinointi: Missä mennnään nyt?
Sampo Leino ja Anton Valle / MASSIVE Helsinki Oy
10.15 Huokaisutauko
10.30 VR ja AR tuloksen tekijöinä meillä ja maailmalla
Kari Peltola, Virtual Reality Finland ry
11.30 Lounas
12.30 Pokemon Go tuli ja meni – mitä tulee seuraavaksi?
Jani Järvinen, RealityXpander Oy
13.30 VR ja AR mullistavat markkinointiviestinnän – mutta miten?
Jarkko Vepsäläinen, Sitrus
14.30 Kahvitauko
14.45 AR & VR minun organisaatiossani -työpaja ja työpajan purku
Sampo Leino, Anton Valle ja Kai Tarkka / MASSIVE Helsinki Oy
16.00 Koulutuspäivän päätös ja yhteenveto
–
Koulutuspaikka:
Messukeskus, Kongressisiipi, Messuaukio 1, 00520 Helsinki
Aika:
28.09.2016
Hinta:
590 eur + alv
Pokemon-todellisuudesta oikeisiin tuloksiin (1 pv)
28.09.2016, Messukeskus, Helsinki