Power BI perusteet (2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Power BI perusteet (2 pv)

09.-10.05.2022, Corellia Helsinki, Helsinki Vuorikatu 20 A, Helsinki 5 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Opi Power BI perustoiminnot mielenkiintoisten esimerkkien ja käytännön harjoitusten avulla. Kurssin jälkeen tunnet monipuolisesti Power BI:n mahdollisuuksia, osaat luoda ja jakaa raportteja ja tiedät hyviä käytäntöjä sekä sujuvia työtapoja.

Power BI on hieno ja hyvin monipuolinen raportointi- ja analysointiväline. Raporttien laatimiseen liittyy useita työvaiheita, kuten datan lataus eli kyselyt, datan yhdistely, laskenta, visualisoinnit sekä jakelu. Omatoiminen toimintojen opettelu saattaa viedä aikaa.

Tällä kurssilla saat vaivattomasti oleellisimmat toiminnot haltuun ja kiinnostavat esimerkit sekä harjoitukset edistävät oppimista. Bonuksena saat kurssilta mukaasi myös lisämateriaalia sekä –harjoituksia, joiden avulla voit helposti kerrata kurssin aiheita ja syventää oppimistasi.

Heidi Enho on kokenut ja innostava kouluttaja ja hänellä on taito huomioida erilaisia osallistujia ja Power BI -käyttötilanteita. Hän kirjoittaa suosittua https://hexcelligent.fi -blogia ja on yksi harvoista suomalaisista asiantuntijoista, jotka ovat saavuttaneet Microsoftin Most Valuable Professional -tunnustuksen. Heidi oli sekä Power BI MVP että Excel MVP vuosina 2015 – 2020.

Henkilöt, jotka ryhtyvät laatimaan raportteja ja analyysejä Power BI:llä.

Kurssin esitietovaatimukset
Osallistujilla ei tarvitse olla aiempaa Power BI -kokemusta.

Kouluttaja:
Heidi Enho
, Microsoft Certified Trainer, Microsoft Data Analyst Associate

Heidi on kokenut ja pidetty kouluttaja sekä konsultti ja hän on auttanut lukuisia suomalaisia organisaatioita saamaan datasta enemmän irti. Hän on työskennellyt Power BI:n parissa aina tuotteen lanseerauksesta lähtien ja toteuttanut raportointiratkaisuita monipuolisesti eri toimialoille. Heidin kursseilta saakin mainioita ideoita ja käytännön ratkaisumalleja erilaisiin liiketoiminnan raportointitarpeisiin.

Lyhyt johdanto
– Esittely
– Katsaus lisensseihin

Tutustuminen raporttien luonnin työvaiheisiin