PowerPoint 2 – kuvat, kaaviot ja esittäminen (1/2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

PowerPoint 2 – kuvat, kaaviot ja esittäminen (1/2 pv)

25.08.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 19 toukokuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

PowerPoint perusteet- koulutuksessa opit esityksien tekemistä tehokkaasti ja mahdollisimman pienellä vaivalla.

Tavoite
Koulutuksessa opit hyödyntämään visuaalista sisältöä esityksen elävöittämiseksi, kuten prosessi- tai ympyräkaavioita. Lisäksi harjoittelemme esityksen pitämistä kaukosäätimellä tai ilman.

Kenelle
Koulutus sopii niin aloitteleville PowerPoint-käyttäjille kuin niille käyttäjille, jotka haluavat parantaa nykyisen työskentelynsä tehokkuutta.

Ohjelmaversio
Tämä koulutus soveltuu PowerPointin 2010- tai uudemmille Windows-versioille sekä Macin PowerPoint 2016- tai uudemmille versioille.

13:00 Koulutus alkaa
16:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

Kuvat esitystä visualisoimassa
– Mistä saan kuvia? Kuvat omalta tietokoneelta tai verkosta tai stock-kuvat
– Miten voi rajata ja muokata kuvaa? Kuvan rajaustoiminnot, tyylit ja tehosteet

Esityksen visualisoiminen kaavioilla
– Miten esitän asiani kaaviona? Kuinka käytät tekstisisällön sijaan kaavioita, esimerkiksi prosessi- tai ympyräkaavioita ja miten muutan tekstin suoraan kaavioksi
– Miten parannan kaavioitteni tyyliä? Kaavion väriteema ja tyylit

Esityksen pitäminen PowerPointilla
– Miten kytken tietokoneeni projektoriin? Projektorin yhdistäminen ja kuvan siirtäminen
– Miten käynnistän esitykseni? Esitystilan avaaminen