PowerPoint -jatkokurssi (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

PowerPoint -jatkokurssi (1 pv)

30.09.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 15 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käymme läpi PowerPointin käyttöä perusteita syvällisemmin. Koulutuksen jälkeen osaat tuottaa viimeistellyn Powerpoint-esityksen. Tekstin ja kuvioiden lisäksi osaat lisätä esitykseen kuvia, hyperlinkkejä, ääniä ja videoleikkeitä. Tiedät, kuinka esitykseen lisätään tehosteita ja animaatioita. Tiedät, kuinka tuot kaavion Excelistä esitykseesi.

Osaat myös muokata yhden olemassa olevan esityksen pohjalta helposti mukautettuja esityksiä erilaisiin käyttötilanteisiin ja erilaiselle yleisölle. Tiedät, kuinka paljon tekstiä jne kannattaa yhdelle dialle laittaa. Lisäksi osaat arvioida, kuinka monta diaa on järkevä määrä vaikkapa 20 minuutin esityksessä.

Tuotatko vaativia näyttöesityksiä? Haluatko syventää Powerpoint-osaamistasi? Pohditko, miten hyödyntää animaatiota esityksessäsi? Oletko varma, että käytät ohjelman ominaisuuksia järkevästi? Tällä kurssilla opit juurikin näitä asioita, olit sitten myynnin tai markkinoinnin ammattilainen tai esiintyvä asiantuntija.

Esitiedot
Jotta saat koulutuksesta parhaan hyödyn, kannattaa sinulla olla pohjatietona Powerpoint perusteet hyvälle esitykselle -koulutus tai sitä vastaavia tietoja sekä ohjelman käyttökokemusta.

Koulutuspäivät alkavat klo 9.00. Aamiaista on tarjolla klo 8.15 alkaen. Koulutuspäivät päättyvät noin klo 16-16.30.

Ohjelman työpöytä

• valintanauha
  • Tiedosto / File -välilehti
  • pikatyökalurivi

Perustoimintojen kertaus

• uusi dia ja sen rakenne
  • muotoilutoiminnot
  • esityksessä liikkuminen
  • dian asetukset (esim. leveys ja korkeus) ja esitystapa
  • jäsennysnäkymän hyödyntäminen

Esitysmallit ja teemat

• esitysmallien ja teemojen käyttö
  • perustyyli/master -sivut
  • oman esitysmallin teko

Esitysten yhdistely ja yhtenäistäminen

• diojen tuonti toisesta esityksestä, muotoilujen säilyttäminen/poistaminen

Kuvat elävöittämässä esitystä

Esittäjänäkymän käyttö

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

maanantai 30.09.2019

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.