PowerPointin tyylikäs esitys ja esittäminen (1 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

PowerPointin tyylikäs esitys ja esittäminen (1 pv)

19.05.2022, Eduhouse Oy, Helsinki Pohjoinen Rautatiekatu 29, Helsinki 25 huhtikuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.5)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Riutta saa koulutuksen innostuneen ja innostavan fiiliksen myös etäyhteyden yli. Pitkä päivä Powerpointtia, mutta hyvin jaksoi seurata ja poimia itselle hyödylliset vinkit ennalta tuttujen asioiden joukosta.

• Kurssi oli todella täynnä uutta asiaa. Vauhti oli minulle muutamassa kohdin liian ripeä ja en ehtinyt tehdä harjoituksia. Kouluttaja oli huippuasiantuntija ja huolehti todella hyvin kysymysten ja lisätietojen antamisesta. En ollut tajunnut vaatia poikkeusajan vuoksi itselleni Office 365 -päivitystä, joten osittain oli vaikea päästä tekemään sitä, mitä opetettiin (+pieni läppärin näyttö). Voisi olla hyvä muistuttaa vielä kalenterikutsussa, että on syytä hankkia tuo 365?

Tässä koulutuksessa opit uusia tehokeinoja PowerPoint-esityksen rakentamiseen ja sen esittämiseen.

Tavoite
    Koulutuksessa tutustut entistä visuaalisemman esityksen rakentamiseen ja opit käyttämään kuvia ja kaavioita tehokkaasti. Lisäksi opit pitämään esityksen niin paikan päällä kuin etänäkin.

Koulutus on suunniteltu PowerPointin perusteet hallitsevalle käyttäjälle, joka haluaa saada enemmän irti sovelluksesta sekä toteuttaa selkeitä ja tyylikkäitä esityksiä.

Ohjelmaversio
    Tämä koulutus soveltuu PowerPointin 2007-2019 Windows-versioille sekä Mac Office 2016-2019 -versioille.

9:00 Koulutus alkaa
    16:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

Esityksen rakentaminen järkeväksi ja helposti ylläpidettäväksi
    – Millainen on hyvä esitys? Periaatteet, joilla esitys luodaan selkeäksi ja ymmärrettäväksi ja miten esitys vastaanotetaan
    – Paljonko tekstiä saa yhteen diaan laittaa? Järkevän ja hahmotettavan dian rakentamisen periaatteet
    – Miten rakennan dian vähimmällä vaivalla? Asetteluiden käyttö

Käytä kuvia tyylikkäämmin
    – Eikö sinulla ole kuvia? Näin saat ilmaisia (ja maksullisia) kuvia esitykseesi
    – Kuvan asettaminen diaan luontevasti, käyttäen valmiita rakenteita
    – Kuvan sijoittaminen manuaalisesti
    – Lisää täyden ruudun kuva helposti – Kuva-asettelun lisääminen perustyyliin