Project Manager -ajokortti (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Project Manager -ajokortti (2 pv)

01.-02.12.2021, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 5 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Haluatko menestyä vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä?

Helsingin seudun kauppakamarin Project Manager -ajokortti on tarkoitettu projektinhallinnon asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää yrityksensä projektitoimintaa vaativissa ja moniosaisissa hankkeissa.

Project Manager -ajokortin tavoitteena hyvä ja ammattimainen projektinhallinta. Koulutusohjelman jälkeen hallitset parhaat projektinhallinnan työkalut ja tiedot sekä tunnet keinot innostaa projektihenkilöstö ja sidosryhmät yhteisiin toimintapoihin.

Osalllistujille jaetaan myös Mäntynevan kirja Hallittu projekti – jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen.

Saatavana myös striiminä! Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Tervetuloa saamaan valmiudet osallistua keskeisissä rooleissa vaativiin projekteihin!

Kouluttaja:
FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

Päivä 1

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

Projektijohtamisen lähtökohdat
Projektipäällikön keskeiset roolit
Projektin elinkaari
Projektisuunnitelman tekeminen
Organisoituminen projektiin ja projektiorganisaation johtaminen
Projektin resursointi ja hankinnat
Projektin budjetointi, kustannusten hallinta ja projektin talousohjaus
Ajanhallinta projektissa

16.00 Ensimmäinen seminaaripäivä päättyy

Päivä 2

8.45 Aamupala

Sidosryhmäsuhteiden hallinta projektissa
Projektiviestintä Laadunvarmistus ja – ohjaaminen
Projektin muutoshallinta
Projektin päättäminen
Projektisalkun johtaminen
Miten kehittää projektitoimintaa organisaatiossa?

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15. Lounas klo 12.00–12.45

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Saatavana myös striiminä!

01.-02.12.2021

Jäsenetuhinta kauppakamarien jäsenille:

Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen voi peruuttaa veloituksetta vähintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.