Project Manager -ajokortti (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Project Manager -ajokortti (2 pv)

19.-20.04.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Haluatko menestyä vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä?

Helsingin seudun kauppakamarin Project Manager -ajokortti on tarkoitettu projektinhallinnon asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää yrityksensä projektitoimintaa vaativissa ja moniosaisissa hankkeissa.

Project Manager -ajokortin tavoitteena hyvä ja ammattimainen projektinhallinta. Koulutusohjelman jälkeen hallitset parhaat projektinhallinnan työkalut ja tiedot sekä tunnet keinot innostaa projektihenkilöstö ja sidosryhmät yhteisiin toimintapoihin.

Osalllistujille jaetaan myös Mäntynevan kirja Hallittu projekti – jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen.

Saatavana myös striiminä! Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Tervetuloa saamaan valmiudet osallistua keskeisissä rooleissa vaativiin projekteihin!

Kouluttaja:
FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

Päivä 1

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala / etäyhteyden avaus

– Projektijohtamisen lähtökohdat
– Projektipäällikön keskeiset roolit
– Projektin elinkaari
– Projektisuunnitelman tekeminen
– Organisoituminen projektiin ja projektiorganisaation johtaminen
– Projektin resursointi ja hankinnat
– Projektin budjetointi, kustannusten hallinta ja projektin talousohjaus
– Ajanhallinta projektissa

15.30 Ensimmäinen seminaaripäivä päättyy

Päivä 2

8.45 Aamupala / etäyhteyden avaus

– Sidosryhmäsuhteiden hallinta projektissa
– Projektiviestintä Laadunvarmistus ja – ohjaaminen
– Projektin muutoshallinta
– Projektin päättäminen
– Projektisalkun johtaminen
– Miten kehittää projektitoimintaa organisaatiossa?

15.30 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00. Lounas klo 12.00–12.30

————————

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Saatavana myös striiminä!

19.-20.4.2023

Jäsenetuhinta kauppakamarien jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.