Project Manager -ajokortti (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Project Manager -ajokortti (2 pv)

23.-24.04.2024, Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki Kalevankatu 12, 2. krs., Helsinki 15 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Projektien hallinta , Projektinhallinta

(4.5)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Koulutus oli hyvin järjestetty. Ohjeet ja materiaalit olivat selkeät sekä puitteet hyvät. Läsnäosallistuminen toi lisäarvoa, sillä keskustelut tauoilla olivat mielestäni tärkeä osa koulutusta. Sisältö oli hyvä ja riittävän "ylätasolla", jotta sisältöä pystyy soveltamaan toimialasta huolimatta. Sain paljon eväitä omien toimintamallien uudelleen miettimisen tueksi."

• "Hyvin strukturoitua tietoa projektien hallinnasta kahdessa päivässä. Hyvin valmisteltu materiaali sähköisessä ja printatussa muodossa."

• "Koulutus herätti tarkastelemaan käytössä olevia prosesseja ja antoi ideoita, kuinka omia toimintamalleja voisi lähteä kehittämään. Projektin elinkaari, projektisuunnitelman tekemiseen liittyvät kohdat olivat itselleni kaikkein hyödyllisimpiä."

Haluatko saada valmiudet toimia vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä?

Project Manager -ajokortin tavoitteena on hyvä ja ammattimainen projektinhallinta. Koulutusohjelman jälkeen hallitset parhaat projektinhallinnan työkalut ja tiedot sekä tunnet keinot innostaa projektihenkilöstö ja sidosryhmät yhteisiin toimintatapoihin.

Helsingin seudun kauppakamarin Project Manager -ajokortti on tarkoitettu projektinhallinnon asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää yrityksensä projektitoimintaa vaativissa ja moniosaisissa hankkeissa.

Tervetuloa saamaan valmiudet osallistua keskeisissä rooleissa vaativiin projekteihin!

Kouluttaja:
    FT, KTL Mikko Mäntyneva on liiketoiminnan kehittämisen yliopettaja, kouluttaja, puhuja ja tietokirjailija. Hänellä on kolmen vuosikymmenen kokemus niin liike- kuin muunkin toiminnan kehittämisestä eri toimialoja edustavissa organisaatioissa. Hänen keskeisiä osaamisalueitaan ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta, B2B-myynti, tuottavuuden parantaminen (Lean) ja projektitoiminnan kehittäminen.

Mäntyneva on kouluttanut viime vuosien aikana yli tuhat (Key) Account Manageria ja myyntipäällikköä.

Mäntyneva on koulutukseltaan kauppatieteiden lisensiaatti (markkinointi) ja filosofian tohtori. Tohtoriksi Mäntyneva väitteli asiakkuusosaamisen kehittämisestä suomalaisissa yrityksissä.

Lisäksi hän on kirjoittanut viisi asiakkuuksia, myyntiä, markkinointia, kasvua ja projektitoimintaa käsittelevää kirjaa. Kauppakamarin Kustannuksen julkaisemana Mäntynevalta on aikaisemmin ilmestynyt teokset Hallittu projekti – Jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen (2016) ja Kasvua innovaatioista (2012). Häneltä ilmestyy keväällä 2019 teos Key Account Management – kasvata yrityksesi avainasiakkuuksia.

Päivä 1

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala / etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa
    – Projektijohtamisen lähtökohdat
    – Projektipäällikön keskeiset roolit
    – Projektin elinkaari
    – Projektisuunnitelman tekeminen
    – Organisoituminen projektiin ja projektiorganisaation johtaminen
    – Projektin resursointi ja hankinnat
    – Projektin budjetointi, kustannusten hallinta ja projektin talousohjaus
    – Ajanhallinta projektissa

15.30 Ensimmäinen seminaaripäivä päättyy

Tauot:
    klo 10.15 ja 14.00. Lounastauko klo 12.00–12.30

Päivä 2

8.45 Aamupala / etäyhteyden avaus

9.00 Koulutus alkaa
    – Sidosryhmäsuhteiden hallinta projektissa
    – Projektiviestintä Laadunvarmistus ja – ohjaaminen
    – Projektin muutoshallinta
    – Projektin päättäminen
    – Projektisalkun johtaminen
    – Miten kehittää projektitoimintaa organisaatiossa?

15.30 Tilaisuus päättyy

Tauot:
    klo 10.15 ja 14.00. Lounastauko klo 12.00–12.30

(lähiosallistujille tarjoilut: kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00. Lounas klo 12.00-12.30)

————————

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki tai etäkoulutus

23.-24.4.2024

1 090 euroa
    – Koulutuksen hintaan sisältyy Mikko Mäntynevan kirja Hallittu projekti – Jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen. Kirja jaetaan osallistujille koulutustilaisuudessa.

Jäsenetuhinta kauppakamarien jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.