Project Manager -ajokortti (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Project Manager -ajokortti (2 pv)

14.-15.12.2016, Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 26 lokakuun, 2016 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Projektinhallinta

Haluatko saada valmiudet toimia vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä?

Helsingin seudun kauppakamarin Project Manager -ajokortti on tarkoitettu projektinhallinnon asiantuntijoille, jotka haluavat kehittää yrityksensä projektitoimintaa vaativissa ja moniosaisissa hankkeissa.

Tavoitteena on hyvä ja ammattimainen projektinhallinta. Koulutus antaa erittäin hyvän yleiskuvan modernin projektihallinnon ajattelun sisällöstä ja johtamisesta.

Koulutusohjelman jälkeen
• Kuinka projekteja hallitaan tehokkaasti ja tuloksellisesti?
• Mitkä ovat projektityön hyödyt?
• Miten projekti kannattaa aikatauluttaa, resursoida tai johtaa?

Tervetuloa saamaan valmiudet osallistua keskeisissä rooleissa vaativiin projekteihin!

Tilaisuuden asiantuntija:
FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

OHJELMA 14.12.2016

08.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Projektijohtamisen lähtökohdat
Projektipäällikön keskeiset roolit
Projektin elinkaari
Projektisuunnitelman tekeminen
Organisoituminen projektiin ja projektiorganisaation johtaminen
Projektin resursointi ja hankinnat
Projektin budjetointi, kustannusten hallinta ja projektin talousohjaus
Ajanhallinta projektissa

16.00 Ensimmäinen seminaaripäivä päättyy

15.12.2016

08.45 Aamupala

09.00 Sidosryhmäsuhteiden hallinta projektissa
Projektiviestintä
Laadunvarmistus ja –ohjaaminen
Projektin muutoshallinta
Projektin päättäminen
Projektisalkun johtaminen
Miten kehittää projektitoimintaa organisaatiossa?

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.45, 10.15 ja 14.15, lounas klo 12.00–12.45

Koulutusaika ja –paikka:
14.-15.12.2016 klo 08.45–11.15, Koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

Jäsenetuhinta 650 eur + alv
Normaalihinta 850 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali, ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä Mikko Mäntynevan uusi kirja Hallittu Projekti.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.