Projektinhallinnan peruskurssi – onnistuneen projektin edellytykset haltuun (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

11.10.2016, Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, Helsinki Mannerheimintie 50, Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Tavoitteena onnistunut projekti

Toiset projektit onnistuvat paremmin kuin toiset

Projektin onnistumisen mahdollisuudet kasvavat ratkaisevasti, kun projektipäällikkö, projektiryhmä ja ohjausryhmä tuntevat projektin onnistumisen edellytykset. Koulutuksessa käydään läpi projektinhallinnan keskeiset osa-alueet ja kiinnitetään erityistä huomiota siihen mikä kussakin osa-alueessa on merkittävää projektin onnistumisen kannalta.

Projektitoiminnan perusasiat tutuiksi

Projektinhallinnan peruskurssi on tehokas koulutuspaketti jonka aikana projektinhallinnan perusasiat ja parhaat käytännöt tulevat tutuiksi.

Kenelle

Päivä sopii kaikille jotka haluavat oppia projektityöskentelyn perusteet: projektiryhmän jäsenille, ohjausryhmän jäsenille, aloitteleville projektipäälliköille sekä myös niille kokeneemmille projektipäälliköille jotka haluavat lisää aineksia saadakseen projektit onnistumaan paremmin.

Mitä saat

• Yleiskuva projektinhallinnan osa-alueista ja parhaista käytännöistä
  • Valmiudet ammattimaiseen projektityöskentelyyn
  • Ymmärrystä niihin tärkeisiin seikkoihin joilla saadaan projekti onnistumaan

KouluttajaHannu Blomqvist

Koulutuspäivien valmentajana toimii Hannu Blomqvist, Equ Pro.

Hannulla on yli 20 vuoden käytännön kokemus projektien ja ohjelmien johtamisesta. Hän on johtanut laajoja kansainvälisiä monitoimittajaprojekteja, joilla on ollut useita osapuolia useasta yrityksestä ja monesta kansallisuudesta.

Hänellä on kokemusta hyvinkin eri tyyppisistä projekteista eri toimialoilta, mm. ICT-, telecom-, tuotekehitys-, käytöönotto- ja menetelmänkehitysprojekteista. Hänellä on kokemusta sekä yksityis- ja julkishallinnon projekteista. Hannu tuntee hyvin sekä projektijohtamisen perinteisemmät että ketterät menetelmät. Hänellä on PMI:n myöntämä projektinhallinnan PMP® –sertifikaatti ja Scrum Master sertifikaatti.

Hannu on kokenut projektinhallinta-alan kouluttaja ja puhuja kansallisissa ja kansainvälisissä tilaisuuksissa ja on luennoinut aiheesta myös Aalto-Yliopistossa.

OHJELMASISÄLTÖ

14.00 Iltapäiväkahvi

16.00 Koulutus päättyy

Royal at Crowne Plaza, Mannerheimintie 50, Helsinki

Koulutuksen hinta: 597 € (+ alv 24%) sisältää materiaalin ja tarjoilut.

Alennukset:

Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 eur/hlö

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.