Projektinhallinnan perusteet finanssialla (2 pv)
FINVA Finanssikoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinnan perusteet finanssialla (2 pv)

26.-27.11.2019, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 21 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Projektinhallinnan perusteet finanssialalla -koulutusohjelmassa opit perustiedot ja -taidot projektien hallinnasta. Koulutusohjelma on tehokas ja tiivis kahden päivän koulutus, jonka aikana opit hallitsemaan projektisi tehokkaasti.

Kahden päivän aikana tulet ymmärtämään projektinhallinnan perusteet sekä pääset kuulemaan erilaisia projektinhallinnan esimerkkejä finanssialalta. Koulutuksen aikana opit projektinhallinnan eri vaiheet suunnittelusta toteutukseen sekä kuulet yleisimmät haasteet ja parhaaksi todetut toimintatavat. Koulutuksen jälkeen sinulla on osaaminen johtaa projekteja hallitummin ja ymmärrät, miten projektityöskentelyä voidaan kehittää paremmaksi.

Koulutuksen hyödyt
Projektinhallinnan perusteet finanssialalla -koulutus antaa osallistujalle kattavan käsityksen projektityöskentelystä ja -johtamisesta. Koulutusohjelman jälkeen osallistuja osaa käytännössä johtaa omaa projektiaan hallitummin sekä pystyy tarkastelemaan projektityöskentelyn kehittymistarpeita konkreettisemmin.

– Opit projektinhallinnan perusteet
– Omaksut perustiedot ja työkalut projektien hallitsemiseen
– Opit käytännössä johtamaan projekteja hallitummin ja tehokkaammin
– Opit huomaamaan projektien kompastuskivet ja välttämään näitä

Koulutus on tarkoitettu kaikille finanssialalla projektimuotoista työtä tekeville: projektipäälliköille, osaprojektien vetäjille, kaikille projekteissa työskenteleville, jotka tarvitsevat hyvän kokonaiskuvan projektijohtamisen ja -työskentelyn menetelmistä ja hyödyistä sekä projektikoordinaattoreille, -insinööreille, -suunnittelijoille.

Kouluttaja:
Kouluttaja Kai Koskisella on yli 10 vuoden kokemus projektijohtamisen koulutusohjelmien ja yrityksille räätälöityjen koulutusten läpiviennistä.

Hän on toiminut Teknillisen korkeakoulun projektiliiketoiminnan tutkijana sekä opiskellut projektijohtamisen jatkokoulutusohjelmassa Montrealissa ja omaa monipuolisen kokemuksen erilaisista projektiympäristöistä sekä projektinhallinnan menetelmistä ja projektinhallinnan työkaluista. Koskinen on itse PMP-sertifioitu projektipäällikkö.

Projektinhallinnan perusteet finanssialalla -ohjelman kesto on kaksi päivää ja se koostuu luennoista ja case-esimerkeistä.

Ohjelman rakenne
– Kahden lähiopetuspäivän aikana käydään läpi projektinhallinnan perusteet
– Case-esimerkkejä finanssialalta

26.11.2019
Projektinhallinnan perusteet

Johdanto projekteihin ja projektien hallintaan
– Projektinhalinnan prosessiryhmät ja osa-alueet
– Projektin ominaispiirteet, hallintamallit

Projektinhallinta osa-alueittain
– Kokonaisuuden hallinta
– Laajuuden hallinta
– Resurssien ja aikataulujen hallinta
– Kustannusten hallinta

27.11.2019
Finanssialan liiketoiminnan murros ja menestyksekäs projektinhallinta
Koulutuspäivän tavoitteena on antaa yleiskuva finanssialan murroksesta niin pankki- kuin vakuutustoimialalla sekä tarjota eväitä menestyksekkääseen projektinhallintaan.

Päivän aikana kuulet mm. finanssialan ajankohtaisista hankkeista ja niihin liittyvistä riskeistä sekä case-esimerkkejä onnistuneista projekteista.

Täsm. myöh. – Helsinki

26.-27.11.2019

1 200 euroa

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Ilmoittaudu ohjelmaan 12.11.2019 mennessä.