Projektinhallinta 1-perusteet (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinta 1-perusteet (3 h)

06.06.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 27 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen , Projektien hallinta , Projektinhallinta , Viestintä

(4)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kiitos luennosta, paljon tuli uutta tietoa. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Pidin tavastasi pitää koulutusta, sisältö oli selkeä ja eteni itselleni mieluisalla tavalla. Elävät esimerkit olivat sisältöä hienosti rikastuttavia! Innolla odotan seuraavia kertoja!"

• "Miellyttävä tapa kertoa asioista esimerkein. Ajanhallinta ilmeisesti petti, muttei haitannut opiskelua eikä kouluttaja kiirehtinyt asioiden kanssa."

• "Hyviä pointteja tuli esille, joita pystyn käyttämään koulussa ja töissä. Kouluttajan antamat esimerkit olivat hyviä ja avasivat asiaa paremmin."

Projektinhallinnan perustason koulutuksessa perehdymme projektien hallintaan ja johtamiseen liittyviin keskeisiin kysymyksiin. Koulutuksessa opit ammattimaisessa projektinhallinnassa tarvittavat tiedot ja hyvät toimintamallit.

Tavoite
    Koulutuksen jälkeen tunnistat projektit sekä ymmärrät projekteissa vallitsevat keskeiset lainalaisuudet.

Kenelle
    Koulutus sopii kaikille projektipäälliköille ja muille projekteissa toimiville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa projektisosaamistaan. Koulutus on tyyliltään luentomainen.

KouluttajaErkki Renvall
    Esa Riutta

Erkki kouluttaa ja konsultoi ohjelmistoja ja teknologioita hyvin laajasti. Tällä hetkellä mieluisimpia ovat Excelin Pivot, Power Pivot, Power Query sekä VBA-ohjelmointi. Lisäksi hän kouluttaa mm. Power BI, Visio ja Project -ohjelmia, SQL-kyselykieltä sekä projektinhallintaa ja projektijohtamista.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – Kiitos luennosta, paljon tuli uutta tietoa. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Pidin tavastasi pitää koulutusta, sisältö oli selkeä ja eteni itselleni mieluisalla tavalla. Elävät esimerkit olivat sisältöä hienosti rikastuttavia! Innolla odotan seuraavia kertoja!
    – Miellyttävä tapa kertoa asioista esimerkein. Ajanhallinta ilmeisesti petti, muttei haitannut opiskelua eikä kouluttaja kiirehtinyt asioiden kanssa.
    – Hyviä pointteja tuli esille, joita pystyn käyttämään koulussa ja töissä. Kouluttajan antamat esimerkit olivat hyviä ja avasivat asiaa paremmin.

Ohjelmaversio
    Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.

Koulutus on yksipäiväinen
    – aloitus klo 9.00
    – koulutus päättyy klo 12.00

Koulutuksen sisältö

Mikä on projekti?
    – Onko projektilla tunnusmerkkejä?
    – Miten tunnistan projektin?

Projektihallinnan ongelmia
    – Miksi tarvitaan formaalia projektinhallintaa ja johtamista?
    – Miksi projektit saattavat epäonnistua? Perehdytään tavallisimpiin epäonnistumisen syihin, suunnittelun sekä kokousten ongelmiin.

Projektityypit ja projektinhallinnan elementit

Projektin ohjaus
    – Aikaohjaus
    – Resurssiohjaus
    – Kustannusohjaus
    – Muutosohjaus

Projektin vaiheet
    – Millaisiin vaiheisiin projekti jakaantuu ja miten vaiheistus on järkevä tehdä?

Etäkoulutus

6.6.2024, klo 9-12

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.