Projektinhallinta 2-aikataulutus ja dokumentointi (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinta 2-aikataulutus ja dokumentointi (3 h)

06.06.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 27 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen , Projektien hallinta , Projektinhallinta , Viestintä

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Tuli esille monta asiaa jota käytän seuraavissa projekteissa."

• "Oikein informatiivinen ja mahtava kurssi. Hyvä, kun tuodaan puutteita esille."

• "Kiitos, hyödyllistä asiaa, hyvin esitettynä."

Projektinhallinnan perustason aikataulutus- ja dokumentointikoulutuksessa opit ammattimaisessa projektinhallinnassa tarvittavat tiedot ja hyvät toimintamallit.

Tavoite
    Koulutuksen jälkeen osaat tehdä projektiaikataulutuksen sekä ymmärrät dokumentoinnin merkityksen ja projekteissa vallitsevat keskeiset lainalaisuudet.

Kenelle
    Koulutus sopii kaikille projektipäälliköille ja muille projekteissa toimiville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa projektisosaamistaan. Koulutus on tyyliltään luentomainen.

Edellytämme osallistujan hallitsevan projektinhallinnan perusteet. Tutustu koulutukseen Projektinhallinta: 1 perustaso – perusteet.

KouluttajaErkki Renvall
    Esa Riutta

Erkki kouluttaa ja konsultoi ohjelmistoja ja teknologioita hyvin laajasti. Tällä hetkellä mieluisimpia ovat Excelin Pivot, Power Pivot, Power Query sekä VBA-ohjelmointi. Lisäksi hän kouluttaa mm. Power BI, Visio ja Project -ohjelmia, SQL-kyselykieltä sekä projektinhallintaa ja projektijohtamista.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – Tuli esille monta asiaa jota käytän seuraavissa projekteissa.
    – Oikein informatiivinen ja mahtava kurssi. Hyvä, kun tuodaan puutteita esille.
    – Kiitos, hyödyllistä asiaa, hyvin esitettynä.

Ohjelmaversio
    Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.

Koulutus on yksipäiväinen
    – aloitus klo 13.00
    – koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö

Projektin aikataulutus
    – Miten vaiheistan ja aikataulutan projektin? Perehdytään työn ositukseen ja erilaisiin ositusmalleihin sekä Time Boxing -käsitteeseen.
    – Miten käytännössä laadin projektiaikataulun? Lyhyt katsaus aikataulutuksessa käytettäviin menetelmiin.
    – Mikä on kriittinen polku?

Projektiorganisaatio ja tehtävät
    – Millainen on hyvä projektiorganisaatio?
    – Millaisia rooleja projektista löytyy? Käydään läpi omistajan, projektipäällikön, tiimin vetäjän ja ohjausryhmän tehtävät ja vastuut

Keskeiset dokumentit
    – Millaisia dokumentteja projektin aikana tuotetaan ja millaisia vaatimuksia niillä on?
    – Tunnetko toimitussopimuksen, projektisuunnitelman, projektiraportin ja loppuraportin merkityksen sekä erilaiset logit ja päiväkirjat?

Etäkoulutus

6.6.2024, klo 13-16