Projektinhallinta: 2 perustaso – aikataulutus ja dokumentointi (1/2 pv)
Wistec järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinta: 2 perustaso – aikataulutus ja dokumentointi (1/2 pv)

22.10.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Projektinhallinnan perustason aikataulutus- ja dokumentointikoulutuksessa opit ammattimaisessa projektinhallinnassa tarvittavat tiedot ja hyvät toimintamallit.

Tavoite
Koulutuksen jälkeen osaat tehdä projektiaikataulutuksen sekä ymmärrät dokumentoinnin merkityksen ja projekteissa vallitsevat keskeiset lainalaisuudet.

Koulutus sopii kaikille projektipäälliköille ja muille projekteissa toimiville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa projektisosaamistaan.

Edellytämme osallistujan hallitsevan projektinhallinnan perusteet.

Koulutuksen sisältö

Projektin aikataulutus
– Miten vaiheistan ja aikataulutan projektin? Perehdytään työn ositukseen ja erilaisiin ositusmalleihin sekä Time Boxing -käsitteeseen.
– Miten käytännössä laadin projektiaikataulun? Lyhyt katsaus aikataulutuksessa käytettäviin menetelmiin.
– Mikä on kriittinen polku?

Projektiorganisaatio ja tehtävät
– Millainen on hyvä projektiorganisaatio?
– Millaisia rooleja projektista löytyy? Käydään läpi omistajan, projektipäällikön, tiimin vetäjän ja ohjausryhmän tehtävät ja vastuut

Keskeiset dokumentit
– Millaisia dokumentteja projektin aikana tuotetaan ja millaisia vaatimuksia niillä on?
– Tunnetko toimitussopimuksen, projektisuunnitelman, projektiraportin ja loppuraportin merkityksen sekä erilaiset logit ja päiväkirjat?

Etäkoulutus

perjantai 22.10.2021 klo 13-16

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.