Projektinhallinta: 4 jatkotaso – projektinhallinnan kehykset ja projektipäällikkönä toimiminen (1/2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

22.04.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 24 helmikuun, 2022 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Projektinhallinnan jatkotason koulutuksessa perehdymme projektijohtamisen vakiomenetelmiin, jotta löydät projektiisi sopivan hallintatavan. Lisäksi tarkastelemme projektipäällikön roolia ja sen velvollisuksia ja vastuita.

Tavoite
Koulutuksen jälkeen tunnet keskeisten projektinhallintakehysten periaatteet ja ymmärrät projektipäällikön roolin vaatimukset.

Koulutus sopii kaikille projektipäälliköille ja muille projekteissa toimiville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa projektisosaamistaan.

Edellytämme osallistujan hallitsevan projektinhallinnan perusteet.

Kouluttaja:
Erkki Renvall

Erkki kouluttaa ja konsultoi ohjelmistoja ja teknologioita hyvin laajasti. Tällä hetkellä mieluisimpia ovat Excelin Pivot, Power Pivot, Power Query sekä VBA-ohjelmointi. Lisäksi hän kouluttaa mm. Power BI, Visio ja Project -ohjelmia, SQL-kyselykieltä sekä projektinhallintaa ja projektijohtamista.

Koulutuksen sisältö

Katsaus erilaisiin projektinhallinnan kehyksiin ja sopivan mallin valintaan
– Vesiputousmalli
– Ketterä projektityö