Projektinhallinta 4-projektipäällikön työnkuva ja kehykset (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinta 4-projektipäällikön työnkuva ja kehykset (3 h)

14.06.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 28 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Johtaminen , Projektien hallinta , Projektinhallinta , Viestintä

(4)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Nämä neljä projektinhallinnan settiä ovat olleet kaikinpuolin antoisia. Kouluttajan oma projektinhallinnan kokemus on näkyvää ja tekee aiheen seuraamisesta mielenkiintoista."

• "Rauhallisen äänen (ja käyttäytymisen) omaava esiintyjä on aina painonsa arvoinen kullassa mitattuna. Esimerkit oikeasta työelämästä ja käytännöistä, kuinka asiat heillä edistyivät, loivat uskottavan ilmapiirin tarinankerrontana tapahtuvaan koulutukseen. Tykkäsin – kaikista neljästä toteutuskerrasta!"

• "Kaikki oli erinomaisella tasolla!"

Projektinhallinnan jatkotason koulutuksessa perehdymme projektijohtamisen vakiomenetelmiin, jotta löydät projektiisi sopivan hallintatavan. Lisäksi tarkastelemme projektipäällikön roolia ja sen velvollisuksia ja vastuita.

Tavoite
    Koulutuksen jälkeen tunnet keskeisten projektinhallintakehysten periaatteet ja ymmärrät projektipäällikön roolin vaatimukset.

Kenelle
    Koulutus sopii kaikille projektipäälliköille ja muille projekteissa toimiville henkilöille, jotka haluavat vahvistaa projektisosaamistaan. Koulutus on tyyliltään luentomainen.

Edellytämme osallistujan hallitsevan projektinhallinnan perusteet. Tutustu koulutukseen Projektinhallinta: 1 perustaso – perusteet.

KouluttajaErkki Renvall
    Esa Riutta

Erkki kouluttaa ja konsultoi ohjelmistoja ja teknologioita hyvin laajasti. Tällä hetkellä mieluisimpia ovat Excelin Pivot, Power Pivot, Power Query sekä VBA-ohjelmointi. Lisäksi hän kouluttaa mm. Power BI, Visio ja Project -ohjelmia, SQL-kyselykieltä sekä projektinhallintaa ja projektijohtamista.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – Nämä neljä projektinhallinnan settiä ovat olleet kaikinpuolin antoisia. Kouluttajan oma projektinhallinnan kokemus on näkyvää ja tekee aiheen seuraamisesta mielenkiintoista.
    – Rauhallisen äänen (ja käyttäytymisen) omaava esiintyjä on aina painonsa arvoinen kullassa mitattuna. Esimerkit oikeasta työelämästä ja käytännöistä, kuinka asiat heillä edistyivät, loivat uskottavan ilmapiirin tarinankerrontana tapahtuvaan koulutukseen. Tykkäsin – kaikista neljästä toteutuskerrasta!
    – Kaikki oli erinomaisella tasolla!

Ohjelmaversio
    Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.

Koulutus on yksipäiväinen
    – aloitus klo 13.00
    – koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö

Katsaus erilaisiin projektinhallinnan kehyksiin ja sopivan mallin valintaan
    – Vesiputousmalli
    – Ketterä projektityö
    – Kriittisen polun menetelmä
    – Kriittisen ketjunhallinnan menetelmä
    – Kanban
    – Six Sigma
    – Prince2
    – Mitä tulee ottaa huomioon mallia valittaessa

Projektipäällikön rooli, tehtävät ja vastuut
    – Projektipäällikkö projektin vetäjänä
    – Projektipäällikön ja ohjausryhmän suhde
    – Projektipäällikkö ja sidosryhmät
    – Projektipäällikkö ja sopimukset
    – Projektipäällikkö neuvottelijana

Etäkoulutus

14.6.2024, klo 13-16

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.