Projektitiimin johtaminen – Sisältää henkilökohtaisen Peili™-profiilin (2 pv)
Projekti-Instituutti järjestää nyt koulutuksen:

Projektitiimin johtaminen – Sisältää henkilökohtaisen Peili™-profiilin (2 pv)

05.-06.04.2022, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 7 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Tavoitteet ja hyödyt
Valmennuksessa jokainen osallistuja saa henkilökohtaisen käyttäytymistyyliprofiilin, jonka avulla omaa johtajuutta tarkastellaan ja kehitetään.

Valmennuksessa opit tunnistamaan ihmisten erilaisia käyttäytymiseen liittyviä vahvuuksia, saat käytännön työkaluja toimivan projektitiimin johtamiseksi ja kehität omia yhteistyötaitojasi. Saat keinoja ihmisten motivoimiseen, luottamuksen rakentamiseen, palautteen antamiseen ja hankalien tilanteiden ratkaisemiseen projektin eri vaiheiden aikana. Valmennuksen aikana saamasi kolme henkilökohtaista palautetta toimivat hyödyllisinä itsesi ja muiden johtamisen välineinä jatkossa.

Työskentelytavat
Valmennus on työtavoiltaan keskusteleva ja osallistava. Teemme lyhyiden alustusten pohjalta käytännöllisiä, omaa työtä ja toimintaa peilaavia harjoituksia. Painopiste on pari- ja pienryhmätyöskentelyssä. Kytkemme asioita yhteen osallistujien henkilökohtaisen Peili-käyttäytymistyyliprofiilin sekä kohtaamiskyky- ja luottamuspalautteen avulla.

Etukäteistehtävät
Saat kaksi viikkoa ennen valmennusta ohjeet web-kyselynä tehtävän Peili-palautteen tekemiseksi.

Näytä osaamisesi!
Valmennuksen päätteeksi saat digitaalisen osaamismerkin, jonka voit julkaista esimerkiksi LinkedIn -profiilissasi.

– Projektipäälliköille
– Projektijohtajille
– Ohjausryhmän jäsenille
– Projektihenkilöstölle
– Liiketoiminnasta ja sen kehittämisestä vastaaville henkilöille

Kouluttaja:
Teppo Nurminen
, Toimitusjohtaja, valmentaja

Tepolla on laaja kokemus projektijohtamisesta sekä tuotekehityksen ja projektitoiminnan kehittämisestä kansainvälisissä ympäristöissä. Häntä kiinnostavat strategian ja ihmisten johtamisen kysymykset niin projekteissa kuin työelämässä yleensäkin.

1. päivä klo 9.00 – 16.00
2. päivä klo 9.00 – 16.00

Tarkempi ohjelma aikatauluineen tulee ilmoittautumisen jälkeen.
Päiviin sisältyy aamukahvit, lounas ja iltapäiväkahvit.

Sisältö:
– Mitä kaikkea johtajuus on?
– Ihmisten erilaisuus projektin haasteena ja onnistumistekijänä
– Yhteistyön aikaansaaminen erilaisten ihmisten kesken
– Luottamuksen merkitys ja rakentaminen
– Tehokas projektiryhmä
– Palautetaidot ja ihmisten motivointi
– Hankalien tilanteiden ratkaisumalleja
– Toimivimmat viestintäkeinot
– Omien vahvuuksien kehittäminen projektiryhmän johtajana
– Kolme palautetta
Käyttäytymistyylipalaute
Kohtaamiskykypalaute
Luottamuspalaute

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

5.-6.4.2022

1 300 euroa

– Osallistumalla ansaitset 5 000 Finnair Plus -pistettä!

Jos organisaatiostanne ilmoittautuu:
2 henkilöä / alennus -10% per osallistuja
3-4 henkilöä / alennus -15% per osallistuja

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Viimeinen ilmoittautumispäivä 22.3.2022