Projektityön perusteet (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Projektityön perusteet (1 pv)

09.11.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 12 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

(4.0)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - Kiva kun oli osallistavaa koulutusta, teimme useita ryhmätöitä, näin pääsi soveltamaan opittua heti. - Koulutus oli selkeä ja sisältö oli helposti omaksuttava.

Saat perusteorian ja käytännön esimerkkien avulla kokonaiskuvan projektityön menetelmistä sekä parhaista käytännöistä. Koulutus korostaa tehokkaan viestinnän merkitystä ja painottaa projekteihin osallistuvien henkilöiden vaikutusta tehtävän onnistumiseen.

Projektityön etuja ovat yhteistyö ja verkostoituminen sekä joustavuus, monipuolisuus ja uudistumiskyky. Onnistuneessa projektissa keskeisinä ovat erilaiset roolit ja niiden vastuut projektin elinkaaren aikana. Jokaisen projektissa toimivan henkilön pitää tällöin tuntea projektihallinnan kokonaiskuva sekä omaa työtä tehostavat projektityömenetelmät.

Koulutus on suunnattu ammattilaisille, jotka ovat mukana projekteissa, mutta eivät ole projektityön ammattilaisia. Esimerkiksi projektityöhön osallistuvat asiantuntijat, koordinaattorit, myynti- ja markkinointihenkilöt sekä kehityshenkilöt, jotka haluavat tehostaa omaa projektityöskentelyään.

Esitiedot
    Ei esitietovaatimuksia.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Sisältö:

Mistä ja miten projektit syntyvät?
    – Projektityön hyödyt
    – Puhutko projektikieltä – keskeiset termit ja käsitteet
    – Projektin elinkaari ja sen vaiheet
    – Roolit ja vastuut – Mitä minulta odotetaan projektissa?

Projektin valmistelu
    – Millainen on hyvä tavoite?
    – Projektin sidosryhmät
    – Viestinnän suunnittelu

Projektin suunnittelu
    – Millainen on hyvä projektisuunnitelma
    – Tuloksen ja työn osittaminen
    – Työn osittaminen
    – Realistisen aikataulun laatiminen
    – Riskien hallinta osana suunnitelmaa

Projektin seuranta ja ohjaus
    – Asiantuntijoiden johtaminen
    – Tehokkaat kokous- ja palaverikäytännöt

Projektin päättäminen
    – Projektista oppiminen

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä

maanantai 09.11.2020

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
    Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.