Projektityön perusteet (2 pv)
Projekti-Instituutti järjestää nyt koulutuksen:

Projektityön perusteet (2 pv)

17.-18.05.2022, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 7 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Tavoitteet ja hyödyt
Valmennus auttaa sinua johtamaan projekteja suunnitelmallisesti ja systemaattisesti, jolloin aikataulut, kustannukset ja työmäärät pysyvät hallinnassasi. Koulutuksen käytyäsi osaat tunnistaa projektin haastavuuden ja toteuttaa tarpeen mukaista johtamista sekä osaat tehdä keskeisiä projektisuunnitteluun ja ohjaukseen kuuluvia asioita.

Sisältö
Valmennuksessa saat kattavan, käytännönläheisen starttipaketin projektijohtamisen menetelmistä ja toimintatavoista. Valmennuksessa käydään läpi projektin elinkaaren vaiheet ideasta suunnittelun kautta toteutukseen ja päättämiseen. Koulutuksen aikana saat käytännön työkaluja ja harjoittelet menetelmiä oman projektin läpivientiin.

Näytä osaamisesi!
Valmennuksen päätteeksi saat digitaalisen osaamismerkin, jonka voit julkaista esimerkiksi LinkedIn -profiilissasi.

Valmennus on tarkoitettu erityisesti projektipäälliköille (pieniä tai isoja projekteja tai projektimaisia kokonaisuuksia vetäville). Parhaan hyödyn saat, jos sinulla on alkamassa tai käynnissä projekti, jota voit työstää valmennuksen aikana.

Valmennuksen taso
Valmennukset aloitteleville projektipäälliköille ja projektityöskentelystä kiinnostuneille

Valmentaja:
Mia Petäinen
, Director, Development

Mialla on vahva projektijohtamisen kokemus, ja hän on ollut kehittämässä lukuisten eri toimialojen organisaatioiden projekti-, ohjelma- ja projektisalkun johtamista sekä toimii johdon ja projektipäälliköiden valmentajana.

1. päivä klo 9.00 – 16.00
2. päivä klo 9.00 – 16.00

Tarkempi ohjelma aikatauluineen tulee ilmoittautumisen jälkeen.

Sisältö:
– Projektijohtamisen viitekehys
– Sertifioinnit ja niihin valmistautuminen
– Projektin asettaminen
– Projektisuunnitelman laatiminen ja aloituskokous
– Suunnitelmallisuus ja ketteryys – miten hallita kokonaisuutta
– Projektin riskienhallinta
– Projektin organisointi
– Ryhmätyö ja vuorovaikutuksen johtaminen projekteissa
– Projektin osittaminen
– Projektin aikataulu- ja resurssihallinta
– Projektin seuranta ja ohjaus sekä muutosten hallinta
– Projektin viestintä ja sidosryhmien hallinta
– Projektin lopettaminen ja jälkihoito
– Projektijohtamisen kehittäminen organisaatiossa

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

17.-18.5.2022

1 200 euroa
– Verkkovalmennuksiin sekä etänä osallistuville tarjoamme Wolt-lounaan 25 euroa/valmennuspäivä!

Jos organisaatiostanne ilmoittautuu:
2 henkilöä / alennus -10% per osallistuja
3-4 henkilöä / alennus -15% per osallistuja

Osallistumalla ansaitset myös 5 000 Finnair Plus -pistettä!

Viimeinen ilmoittautumispäivä 3.5.2022