Prosessien kartoitus (2 h)
Uusi koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Prosessien kartoitus (2 h)

25.04.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen , Kehittäminen , Laadunvarmistus , Lean ja ketterät menetelmät , Liiketoiminnan kehittäminen

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• – ”Herätti ajatuksia ja ideoita.”

• – ”Tärkeä aihe. Antaa uskoa siihen että voidaan vielä parantaa tekemisiämme.”

• – ”Käytännönläheistä. Sovellettavissa olevaa.”

• – ”Kouluttajalla hyvä ja selkeä tyyli puhua.”

• – “Asiasisältö oli hyvää ja kouluttaja piti otteessaan.”

• – “Hyvä persoona joka osaa pitää mielenkiinnon yllä.”

• – “Kurssi antoi paljon ajattelemisen aihetta ja vinkkejä työyhteisön kehittämiseen.”

Johda standardia, älä poikkeamia

Aina on aikaa korjata ongelmia, mutta ei koskaan aikaa korjata prosessia, joka tuottaa niitä ongelmia?

On aika laittaa sankarijohtajan viitta kaappiin ja lopettaa yksittäisten poikkeamien korjaaminen. Se on loputon osaoptimoinnin suo, joka ei tule ikinä nostamaan teidän tehokkuuden tasoa.

Keskitä voimasi oikeasti toimivien prosessien, arvoketjujen ja standardien luomiseen, niin voit olla varma, että poikkeamien määrä tippuu radikaalisti!

Jokaisella yrityksellä on kourallinen ydinprosesseja, joiden tulisi toimia timanttisella tasolla. Niiden visualisointi, mittaaminen, systemaattinen kehittäminen ja auditointi tulee nostamaan teidän arkisen työnne tehokkuutta, nopeuttamaan läpimenoaikoja ja minimoimaan kaikenlaista hukkaa.

Prosessien kartoitus -koulutuksessa opit, kuinka luodaan mahdollisimman yksinkertainen, toistettava ja tehokas prosessi teidän asiakkaidenne parhaaksi!

Kenelle
    – Johtajille, joita kiinnostaa luoda yrityksestään asiakasarvoa luova kone!
    – Tiimin johtajille, jotka haluavat, että perusasiat rullaavat sujuvasti
    – Kehittämishaluisille yksilöille, jotka haluavat kehittää osaoptimoinnin sijaan kokonaisvaltaisesti arvon luontia

Hyödyt
    – Nopeammat läpimenoajat
    – Vähemmän hukkaa, päällekkäistä työtä ja virheitä
    – Minimoidaan pullonkaulat
    – Sujuvampi arki

Kouluttaja

Tuomas Mikkonen, Prosessien kartoitus -kouluttaja

Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas yhdistelee koulutuksissaan luento-osuuksia, työpajoja ja energisoivia pedagogisia pelejä maksimaalisen oppimisen varmistamiseksi.

Tuomaksella on ollut asiakkaita pienistä insinööripajoista kansainvälisiin huippubrändeihin ja hän on myös kouluttanut satoja yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – ”Herätti ajatuksia ja ideoita.”
    – ”Tärkeä aihe. Antaa uskoa siihen että voidaan vielä parantaa tekemisiämme.”
    – ”Käytännönläheistä. Sovellettavissa olevaa.”
    – ”Kouluttajalla hyvä ja selkeä tyyli puhua.”
    – “Asiasisältö oli hyvää ja kouluttaja piti otteessaan.”
    – “Hyvä persoona joka osaa pitää mielenkiinnon yllä.”

12:45 Tervetuloa linjoille
    13:00 Koulutus alkaa

1 Prosessikehittämisen perusteet
    2 Prosessikuvausten tekeminen
    3 Prosessimittarit
    4 Prosessin ongelmakohtien ratkaiseminen
    5 Prosessikehittäminen arjessa

Aikaa kysymyksille

15:00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus Zoom-alustalla. Saat osallistumisohjeet sähköpostiin ennen koulutusta.

tiistai 25.4.2023 klo 13-15

/hlö (+ alv 24)
    – sisältää sähköisen koulutusmateriaalin

Ryhmäetuhinta:
    /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi tai useampia osallistujia.

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutuksen alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistuja ei saavu koulutukseen, eikä osallistumista ole peruutettu, veloitamme koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.