Prosessit kuntoon (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Prosessit kuntoon (1 pv)

25.10.2018, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 22 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

Organisaation toiminnan tehokkuus riippuu merkittävästi eri prosessien tehokkuudesta ja laadusta. Yksi keskeisimmistä haasteista tuottavuuden, laadun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä on miten saada organisaation prosessit tukemaan toiminnan haasteita. Monen työpaikan arjessa kamppaillaan päivittäin heikosti toimivien prosessien kanssa – ilman että havaitaan mahdollisuudet kehittää toimintaa aivan uudelle tasolle.

Prosessit kuntoon -koulutuksessa paneudutaan monipuolisesti ja selkeästi prosessien kehittämisen eri keinoihin. Koulutuksessa pääset perehtymään myös prosessien analysointimenetelmiin sekä prosessien johtamisen ja jatkuvan parantamisen menetelmiin. Esiteltävät menetelmät ovat yksinkertaisia ja käytännössä toimiviksi havaittuja.

Mitä saat?
– saat monipuolista käytännön tietoa prosessien kehittämisen mahdollisuuksista sekä käytettävistä työkaluista
– opit selkeitä menetelmiä prosessien johtamiseen, analysointiin ja jatkuvaan parantamiseen
– saat valmiudet aloittaa omien prosessien kehittämisen omassa organisaatiossa.

Koulutus soveltuu kaikille toimisto- ja hallintoprosessien esimiehille, tiiminvetäjille sekä prosessien suunnittelusta ja kehittämisestä kiinnostuneille.

Kouluttaja
Vastaavana kouluttajana toimii Ilkka Kouri, joka on valmentanut suomalaisia organisaatioita toiminnan kehittämisessä jo 27 vuoden ajan. Ilkka on yksi Suomen tunnetuimmista lean- ja tuotannonohjausosaajista. Viime vuosina hän on paneutunut aktiivisesti toimisto- ja hallintotyön kehittämiseen. Hän on kouluttanut tuhansia henkilöitä ja satoja organisaatioita ja on saanut poikkeuksetta hyvän palautteen esiintymistaidoista sekä asiaosaamisesta. Ilkka on Suomen Lean -yhdistys ry:n ja Suomen tuotannonohjausyhdistyksen kunniajäsen laajan koulutus-, tutkimus- ja julkaisutoimintansa ansiosta.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9:00 Prosessit ja niiden merkitys kilpailukyvylle
– Prosessien ominaisuudet
– Prosessit ja asiakasarvo
– Osaamisen kehittäminen

9:45 Asiakasarvo ja hukkatekijät
– Asiakasarvo kehittämisen lähtökohtana
– Hukan ja tehottomuuden poistaminen prosessista
– Virtaustehokkuus vs. resurssitehokkuus

17:00 Koulutus päättyy

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

torstai 25.10.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 557 euroa /hlö + alv 24 %.
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekoulutus.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.