Ilkka Kouri: Prosessit kuntoon (1 pv)
Huippuarviot saanut valmennus nyt uusintana!
järjestää nyt koulutuksen:

Ilkka Kouri: Prosessit kuntoon (1 pv)

07.06.2023, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Esihenkilötyö , Kehittäminen , Lean ja ketterät menetelmät , Liiketoiminnan kehittäminen

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Paljon käytännön esimerkkejä havainnollistamassa opetusta, selkeät kertaukset osioiden lopussa, rauhallinen opetustyyli."

• - "Kokenut ja osaava vetäjä! Hallitsee ko. alan teoriat ja käytännön problematiikan suvereenisti."

• - "Paljon jäi haaviin asioita, joita voi käyttää oman firman kehittämiseen, todella hyödyllinen kurssi."

Opi selkeät menetelmät prosessien johtamiseen ja jatkuvaan parantamiseen

Organisaation toiminnan tehokkuus riippuu merkittävästi eri prosessien tehokkuudesta ja laadusta. Yksi keskeisimmistä kysymyksistä tuottavuuden, laadun ja asiakaskokemuksen kehittämisessä on miten saada organisaation prosessit tukemaan toiminnan haasteita.

Monen työpaikan arjessa kamppaillaan päivittäin heikosti toimivien prosessien kanssa – ilman että havaitaan mahdollisuudet kehittää toimintaa aivan uudelle tasolle.

Prosessit kuntoon -koulutuksessa paneudumme monipuolisesti ja selkeästi prosessien kehittämisen eri keinoihin. Koulutuksessa pääset perehtymään myös prosessien analysointimenetelmiin sekä prosessien johtamisen ja jatkuvan parantamisen menetelmiin. Esiteltävät menetelmät ovat yksinkertaisia ja käytännössä toimiviksi havaittuja.

Hyödyt
    – saat monipuolista käytännön tietoa prosessien kehittämisen mahdollisuuksista sekä käytettävistä työkaluista
    – opit selkeitä menetelmiä prosessien johtamiseen, analysointiin ja jatkuvaan parantamiseen
    – saat valmiudet aloittaa omien prosessien kehittämisen omassa organisaatiossa.

Kenelle
    Prosessit kuntoon -koulutus soveltuu kaikille toimisto- ja hallintoprosessien esihenkilöille, tiiminvetäjille sekä prosessien suunnittelusta ja kehittämisestä kiinnostuneille.

Kouluttaja

Prosessit kuntoon -kouluttaja Ilkka Kouri, Lean-johtamisen, prosessien ja tuotannonohjauksen asiantuntija

Ilkka Kouri on valmentanut suomalaisia organisaatioita toiminnan kehittämisessä jo yli kolme vuosikymmentä. Ilkka on yksi Suomen tunnetuimmista lean- ja tuotannonohjausosaajista. Viime vuosina hän on paneutunut aktiivisesti toimisto- ja hallintotyön kehittämiseen. Hän on kouluttanut tuhansia henkilöitä ja satoja organisaatioita ja on saanut poikkeuksetta hyvän palautteen esiintymistaidoista sekä asiaosaamisesta. Ilkka on ollut perustamassa Suomen Lean yhdistys ry:tä ja sai tunnustukseksi Leanin edistämisestä Suomessa yhdistyksen kunniajäsenyyden.

Palautetta aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Paljon käytännön esimerkkejä havainnollistamassa opetusta, selkeät kertaukset osioiden lopussa, rauhallinen opetustyyli.”
    – ”Kokenut ja osaava vetäjä! Hallitsee ko. alan teoriat ja käytännön problematiikan suvereenisti.”
    – ”Paljon jäi haaviin asioita, joita voi käyttää oman firman kehittämiseen, todella hyödyllinen kurssi.”

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
    9.00 Koulutus alkaa
    11.30 – 12.15 Lounas
    14.00 – 14.15 Iltapäiväkahvi
    16.00 Koulutus päättyy

SISÄLTÖ

Prosessit ja niiden merkitys kilpailukyvylle
    – Prosessien ominaisuudet
    – Prosessit ja asiakasarvo
    – Osaamisen kehittäminen

Asiakasarvo ja hukkatekijät
    – Asiakasarvo kehittämisen lähtökohtana
    – Hukan ja tehottomuuden poistaminen prosessista
    – Virtaustehokkuus vs. resurssitehokkuus

Aikaa kysymyksille

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, Vantaa

keskiviikko 7.6.2023 klo 9-16

697 euroa /hlö + alv 24 %.
    Hintaan sisältyy
    – kurssitodistus
    – sähköinen luentomateriaali
    – muistiinpanovälineet
    – kurssipäivän lounas- ja kahvitarjoilut lisukkeineen.

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta 2 osallistujaa: 657 euroa /hlö + alv 24 %,
    3 tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %.

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua, veloitamme 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.