Python – perusteet (2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Python – perusteet (2 pv)

27.-28.10.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 9 syyskuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

(4.5)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Itselle hyvä paketti Pythonin perusteista. Omat harjoitukset sujuivat hyvin. Henkilökohtainen neuvonta etänä olisikin ehkä ollut haastavaa. Muuten kurssi toimi kätevästi etänä. Unohtui kysyä, mutta onko se kalvosetti saatavilla? Kutsussa oli vain pdf, jossa ei ollut esim. esimerkkejä tiedostojen lukemiststa."

• "Hyvin käyty läpi asioita, ottaen huomioon osallistujien aikaisemman tietotaidon."

• "Kouluttajan tahti ja tapa esittää asiat oli hyvä ja selkeä. Riittävän havainnollinen ja perusteellinen. Kurssia tukevaa (kirjallista) materiaalia olisi voinut olla käytössä enemmän jo kurssin kestäessä."

Python on yksi maailman suosituimmista ohjelmointikielistä ja se sopii erinomaisesti mm. Verkkosivujen ohjelmointikieleksi sekä tiedon analysointiin ja esittämiseen. Tässä koulutuksessa lähdemme liikkeelle aivan perusasioista etkä tarvitse aiempaa kokemusta. Runsaiden harjoitusten avulla opit hahmottamaan Pythonin monipuolisuuden ohjelmointikielenä.

Tavoite
    Opit hyödyntämään Python-kieltä erityisesti datan analysoinnissa ja esittämisessä. Koulutuksen jälkeen tunnet kielen perussyntaksin sekä osaat käyttää kirjastoja, joita tarvitaan datan analysoinnissa ja esittämisessä. Kurssilla opit mm. miten Excel-dataa voi analysoida Pythonilla ja tiedosta voi luoda monipuolisia kaavioita.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat oppia ohjelmoimaan Python-kielellä ja haluavat esimerkiksi analysoida suuria tietomääriä ja luoda tiedoista kaavioita.

9:00 Koulutus alkaa
    16:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

Python-kielen käyttökohteet

Millainen kieli Python on?

Ohjelmointiympäristöt

Etäkoulutus

27.-28.10.2022, klo 9-16

1 180 euroa

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.