QlikView Developer -kurssi: tietojen integrointi ja lataus käyttäjien hyväksikäytettäväksi (3 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

19.-21.02.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 4 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Ennen kuin tietoja voidaan QlikView:llä analysoida, pitää luoda QlikView-sovellus ja ladata sen tietokantaan tiedot eri lähteistä. Tällä kolmipäiväisellä kurssilla opit lataamaan tietoja ja integroimaan ne niin, että ne muodostavat eheän ja tehokkaan tietokannan.

Kurssilla opit tuomaan tietoja Qlikkiin Excelistä ja monesta muusta tiedostotyypistä sekä luonnollisesti myös relaatiotietokannoista. Tämä on sinänsä helppoa, mutta joskus sekin pitää opetella!

Kurssi on tarpeellinen sekä QlikView-appsien peruskäyttäjille sekä näitä sovelluksia kehittäville henkilöille.

Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy noin klo 16.00-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Kurs­sin si­säl­tö

• Editorin käyttö

• Tietojen lataus relaatiotietokannasta

• Tietojen lataus Excelistä ja csv-tiedostoista