Rahoituslaskelma tiiviisti (3 h)
Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Rahoituslaskelma tiiviisti (3 h)

08.11.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 26 syyskuun, 2022 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Rahoituslaskelma kuvaa yhtiön rahavirtojen liikkeitä. Näin ollen se antaa osaltaan selkeämmän kuvan yhtiön liiketoiminnan suorituskyvystä ja rahojen käytöstä kuin tuloslaskelma ja tase. Koska rahoituslaskelma kuvaa vain rahavirtojen liikettä, pystyy sen avulla selkeämmin näkemään yhtiön liiketoiminnan kyvyn tuottaa kassavirtaa. Kriittisessä taloustilanteessa yhtiön kyvyllä tuottaa kassavirtaa on ratkaiseva merkitys. Rahoituslaskelma ei ole lakisääteinen kaikissa yhtiökokoluokissa, mutta se saattaa usein olla hyödyllinen laskelma yhtiön sisäisessä käytössä. Mikäli haluaa syvällisemmin arvioida, jonkun yhtiön taloudellista tilannetta saattaa myös silloin olla hyödyllistä laatia rahoituslaskelma.

Kouluttajat
– KTM, KHT, Erkki Yli-Rantala
– KTM, Henry Kampman
– KTM, HT, Sakke Vehkakoski, Revisium Oy

KOULUTUKSESSA KÄSITELLÄÄN KÄYTÄNNÖNLÄHEISESTI JA ESIMERKKIEN AVULLA SEURAAVIA AIHEALUEITA:
• Rahoituslaskelman laatimisvelvollisuus
• Rahoituslaskelman erät ja niiden sisältö
• Rahoituslaskelman tulkinta
• Harjoitus rahoituslaskelman laatimisesta

Etäkoulutus

8.11.2022, klo 9:00-12:00

/hlö + alv 24 %. Koulutus ja materiaalit sisältyvät hintaan.

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.