Rakennusjuridiikan koulutussarja (3 x 2 h)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Rakennusjuridiikan koulutussarja (3 x 2 h)

13.09.-12.10.2023, Webinaari , Webinaari 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Johtaminen ja esihenkilotaidot , Lakitieto , Rakentaminen

Mitä tilaajan suunnitteluvastuu pitää sisällään, ja millaisia vastuita myötävaikutusvelvollisuuden laiminlyöntiin liittyy? Millainen vastuu urakoitsijalla on suorituksensa laadusta? Mitä virhevastuu kattaa takuuaikana ja sen jälkeen? Miten vältetään lisä- ja muutostöihin liittyvät lihavat riidat?

Rakennusjuridiikan kolmeosainen koulutussarja käsittelee urakan osapuolten vastuita ja velvollisuuksia urakan aikana keskittyen tilaajan suunnitteluvastuuseen ja urakoitsijan virhevastuuseen. Urakoitsijan lisä- ja muutostyöt aiheuttavat myös usein erimielisyyksiä, ja niistä syntyvät riidat voivat olla varsin kiperiä. Koulutussarjan ytimessä ovat rakennusurakoiden yleisimmät ja hankalimmat juridiset kysymykset.

Koulutussarja sopii mm.
– asianajajille ja muille juristeille
– rakennuttajille
– urakoitsijoille
– rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille
– rakennusalan konsulteille

Kouluttajat:
Koulutussarjan asiantuntevina kouluttajina toimivat Ville Laine, asianajaja, osakas, Properta Asianajotoimisto Oy ja Johan Appelqvist, operatiivinen johtaja, Fimpec oy sekä Karri Kivioja, OTK, luvan saanut oikeudenkäyntiavustaja, Rakennusjuridiikka Kivioja.

Rakennusjuridiikan koulutussarja sisältää seuraavat osat:

13.9. Tilaajan suunnitteluvastuu
26.9. Urakoitsijan virhevastuu
12.10 Rakennusurakan lisä ja muutostyöt

Voit ilmoittautua edullisesti koko koulutussarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

13.9.2023, 26.9.2023, 12.10.2023

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 576 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 480 euroa + alv 24% / hlö

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.