Rakennusjuridiikan webinaarisarja (4 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Rakennusjuridiikan webinaarisarja (4 pv)

07.10.-29.11.2022, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 23 helmikuun, 2022 Sampo Korppoo

Lakitieto , Rakentaminen

Mitä kaikkea tilaajan tiedonantovelvollisuuteen kuuluu? Onko vastuuta annetuista tiedoista mahdollista rajoittaa? Millaisista asioista urakoitsijan on huomautettava rakennuttajaa urakan aikana? Mitä tilaajan suunnitteluvastuu pitää sisällään ja millaisia vastuita myötävaikutusvelvollisuuden laiminlyöntiin liittyy?

Rakennusjuridiikan webinaarisarja käsittelee urakan osapuolten vastuita ja velvollisuuksia urakan aikana, keskittyen tilaajan tiedonantovelvollisuuteen ja urakoitsijan selonottovelvollisuuteen, tilaajan suunnitteluvastuuseen ja urakoitsijan virhevastuuseen.

Koulutussarja soveltuu asianajajille ja muille juristeille, rakennuttajille, urakoitsijoille, rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille, rakennusalan konsulteille ja muille rakennusjuridiikan osaamista työssään tarvitseville asiantuntijoille.

Kouluttajat:
Kouluttajina toimivat Karri Kivioja, vastaava lakimies, Talonrakennusteollisuus ry, Ville Laine, asianajaja, osakas, Properta Asianajotoimisto Oy ja Johan Appelqvist, toimitusjohtaja, pääkonsultti, Byggnadsekonomi Oy sekä Annika Luhtanen, Senior Associate, Lexia Asianajotoimisto Oy.

Rakennusjuridiikan webinaarisarja sisältää seuraavat osat:

7.10. Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus
8.11. Tilaajan suunnitteluvastuu
22.11. Urakoitsijan virhevastuu
29.11. Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö

Voit ilmoittautua edullisesti koko webinaarisarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

7.10.-29.11.2022

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 650 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 500 euroa + alv 24% / hlö

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.