Rakennusjuridiikan webinaarisarja (3 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Rakennusjuridiikan webinaarisarja (3 pv)

04.11.-07.12.2021, Verkkokoulutus , Verkkokoulutus 20 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Lakitieto , Rakentaminen

Mitä pitää huomioida rakennusurakkasopimusta laadittaessa? Miten vältät tulkinnalliset sudenkuopat ja ehkäiset mahdolliset riitatilanteet? Mitä jos tulkinnallisia riitoja pääsee silti syntymään?

Rakennusjuridiikan webinaarisarja antaa työkaluja urakkasopimusten tulkintaongelmien välttämiseksi sekä auttaa hahmottamaan rakennusurakan osapuolten vastuita ja oikeuksia tilaajan suunnittelijavastuun ja urakoitsijan virhevastuun osalta. Sarjassa käydään myös läpi tuoretta oikeuskäytäntöä ja analysoidaan sen vaikutuksia. Korkein oikeus on tehnyt esimerkiksi YSE 1998 -ehtojen tulkintaan liittyviä linjauksia.

Kouluttajina toimivat Karri Kivioja, vastaava lakimies, Talonrakennusteollisuus ry, Ville Laine, asianajaja, osakas, Properta Asianajotoimisto Oy, Johan Appelqvist, toimitusjohtaja, pääkonsultti, Byggnadsekonomi Oy ja Annika Luhtanen, Senior Associate, Lexia Asianajotoimisto Oy.

Koulutussarja soveltuu asianajajille ja muille juristeille, rakennuttajille, urakoitsijoille, rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille, rakennusalan konsulteille ja muille rakennusjuridiikan osaamista työssään tarvitseville asiantuntijoille.

Kouluttajat:
Juha Ryynänen, AA, VT, OTT, KTL, Asianajotoimisto Juha Ryynänen Oy
Karri Kivioja, vastaava lakimies, Talonrakennusteollisuus ry
Ville Laine, asianajaja, osakas, OTL, Properta Asianajotoimisto Oy
Johan Appelqvist, toimitusjohtaja, pääkonsultti, Byggnadsekonomi Oy
Annika Luhtanen, Senior Associate, Lexia Asianajotoimisto Oy

Rakennusjuridiikan webinaarisarja sisältää seuraavat osat:

4.11. Tilaajan suunnitteluvastuu
24.11. Urakoitsijan virhevastuu
7.12. Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö

Voit ilmoittautua edullisesti koko webinaarisarjaan tai valita sinua kiinnostavan yksittäisen webinaarin.

Koulutus järjestetään verkossa

4.11-7.12.2021

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 450 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 360 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -15 % koodilla JULKINEN
Edilex-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla EDILEX
Credita-käyttäjän etuhinta -15 % koodilla CREDITA
Lakimiesliiton jäsenetu -20 % koodilla LAKIMIESLIITTO

(Alennus lasketaan 1 hlö perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.)