Rakennusjuridiikan webinaarisarja (5 pv)
Edita järjestää nyt koulutuksen:

Rakennusjuridiikan webinaarisarja (5 pv)

17.02.-01.06.2021, Webinaari , Webinaari 17 joulukuun, 2020 Sampo Korppoo

Rakentaminen

Huomio! Ajankohta on muuttunut (aiemmin 13.01.-17.03.2021). Uusi ajankohta on 17.02.-01.06.2021.

Mitä kaikkea tiedonantovelvollisuuteen kuuluu? Onko vastuuta annetuista tiedoista mahdollista rajoittaa? Millaisista asioista urakoitsijan on huomautettava rakennuttajaa urakan aikana?

Mitä pitää huomioida rakennusurakkasopimusta laadittaessa? Miten välttää tulkinnalliset sudenkuopat ja ehkäistä mahdolliset riitatilanteet? Miten toimia, jos tulkinnallisia riitoja sopimuksesta silti pääsee syntymään?

Minkälaisia tulkintasääntöjä YSE 1998 -ehtoihin liittyy? Miten nämä suhtautuvat urakkasopimuksen tulkintasääntöihin? Miten suhtautua YSE 1998 -ehtojen epäselviin ja monimutkaisiin ehtoihin? Miten ehkäistä tällaisista ehdoista mahdollisesti syntyvät riidat?

Rakennusjuridiikan webinaarisarja antaa työkalut sopimustulkintariitojen välttämiseksi sekä auttaa sinua hahmottamaan rakennusurakan osapuolten vastuita ja oikeuksia tiedonantovelvollisuuden ja selonottovelvollisuuden osalta. Sarjassa käydään läpi myös tuoretta oikeuskäytäntöä ja analysoidaan sen vaikutuksia.

Koulutussarja soveltuu asianajajille ja muille lakimiehille, rakennuttajille, urakoitsijoille, rakennusyritysten työnjohdolle ja johtohenkilöille, rakennusalan konsulteille ja muille rakennusjuridiikan osaamista työssään tarvitseville asiantuntijoille.

Kouluttajat:
Ville Laine
, asianajaja, osakas, OTL, Properta Asianajotoimisto Oy
Juha Ryynänen, AA, VT, OTT, KTL, Asianajotoimisto Juha Ryynänen Oy
Vesa Annola, OTT, KTT, BT, Vaasan yliopisto
Karri Kivioja, vastaava lakimies, Talonrakennusteollisuus ry

Sarja sisältää seuraavat osat:

17.02. Rakennusurakkasopimuksen erityisten ehtojen tulkinta
23.03. YSE 1998 -ehtojen tulkinta
05.05. Tilaajan tiedonantovelvollisuus ja urakoitsijan selonottovelvollisuus
25.05. Tilaajan suunnitteluvastuu
01.06. Rakennusjuridiikan tuore oikeuskäytäntö

Halutessasi voit osallistua vain yksittäiseen webinaariin.

Koulutus toteutetaan webinaarimuodossa. Sarja koostuu viidestä noin kahden tunnin mittaisesta webinaarista.

Webinaarien tallenteet ovat osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen.

17.02.-01.06.2021

1 000 euroa

Kun ilmoitat webinaariin useamman osallistujan samasta organisaatiosta, ovat voimassa seuraavat alennetut hinnat:

2-5 osallistujaa: 750 euroa + alv 24% / hlö
6-10 osallistujaa: 640 euroa + alv 24% / hlö

Julkisen sektorin etuhinta -20% (koodilla julkinen20)
Edilex-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla edilex20)
Credita-käyttäjän etuhinta -20% (koodilla credita20)
Lakimiesliiton jäsenetu -20% (koodilla lakimiesliitto20)

Alennuskoodien alennus lasketaan perushinnasta. Alennuksia ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.