Rakentava palautteenanto (1 pv)
Ilmoittaudu heti, vain pari paikkaa jäljellä!
järjestää nyt koulutuksen:

Rakentava palautteenanto (1 pv)

02.10.2018, Elevatorin koulutustilat, Helsinki Capellanranta 3 LT1, Verkkosaari, Helsinki 18 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi

Tässä valmennuksessa opit:
– Antamaan palautetta haastavissakin tilanteissa tavalla, joka kannustaa kehittymään
– Luomaan palautteenantotilanteista tavoitteellisia ja ratkaisukeskeisiä
– Luomaan yhteisen ymmärryksen palautteen vastaanottajan kanssa
– Haastamaan palautteen vastaanottajan itse reflektoimaan toimintaansa
– Konkreettisen mallin sekä positiiviseen palautteenantoon että haastavien tilanteiden purkamiseen
– Varmistamaan, että palautteenanto johtaa jäätymisen sijaan kehitykseen

Valmennustapa
Valmennuksen toimintatapa on työpaja–tyyppinen. Osallistujat pääsevät itse harjoittelemaan valmennuksessa opeteltavia menetelmiä. Tarkoitus on oppia tekemällä ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi. Jokainen osallistuja rakentaa henkilökohtaisen aikataulutetun toimintasuunnitelman, mikä varmistaa valmennuksen oppien käyttöönoton ja henkilökohtaisen kehityksen.

Kouluttaja
Valmentaja, toimitusjohtaja Mirko Häyrinen on valmentanut kymmeniä tuhansia ihmisiä ja vetänyt pitkälti yli 2000 tilaisuutta – yksittäisistä kokouksista ja valmennuksista aina kokonaisten konsernien strategioiden jalkautusprosesseihin ja henkilöstökyselyn purkuihin asti.

Mirko on karismaattinen valmentaja, joka sytyttää osallistujissa halun kehittyä ja kukoistaa. Mirko saa osallistujajoukon innostumaan, motivoitumaan ja sitoutumaan. Mirkon erikoisalaa ovat tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennukset, fasilitointivalmennukset ja erilaisten tilaisuuksien fasilitointi.

Mirko johtaa Suomen Fasilitoinnin Mestarit -yhteisöä, johon kuuluu yli 1000 jäsentä. Mirko on IAF:n (International Association of Facilitators) jäsen ja koulutukseltaan organisaatiopsykologi. Ennen uraansa valmentajana Mirko on toiminut muun muassa kansainvälisen yrityksen toimitusjohtajana.
Käy tutustumassa Mirkoon katsomalla muutaman minuutin esittelyvideo täältä

Otteita Mirko Häyrisen valmennusten palautteista:

”Probably the best training ever during my 30 year work career.”
– Per Karlsson, Financial Analyst, Nordea Bank Ab

”Paikalla olleena voin lämpimästi – melkein avotulella – suositella Mirkon ja Elevatorin koulutuksia. Great stuff!”
– Juha Voipio, Commercial Contract Manager, Hewlett Packard

”Mieletön päivä! Kiitos Mirkolle osaavasta valmennuksesta ja isosta tukusta uusia työkaluja.”
– Ilari Viippola, Content Strategist, Dagmar

”Kiitos upeasta päivästä niin Mirkolle kuin tälle huikealle porukalle! Selkeytti ajatuksia ja toi uutta näkökulmaan omaan työhön. Mirkon 100% läsnäolo ja vankka kokemus antoivat innostusta, jonka siivittämänä saatuja työvälineitä vien arkeeni!”
– Heli Pironetti, Aikuisopettaja, Ylä-Savon Ammattiopisto

9.00 Valmennuksen aloitus, ohjelma ja tavoitteet

Osallistujat määrittelevät, mikä on palautteenannon tavoite

10.00 Positiivisen palautteenannon malli

– Harjoitus, jossa osallistujat oppivat konkreettisen mallin positiiviseen palautteenantoon
– Harjoituksen purku

11.00 Lounas

12.00 Hankalien tilanteiden neuvottelumalli

– Harjoituksia, joissa osallistujat oppivat konkreettisen mallin haastavien tilanteiden purkamiseen
– Harjoitusten purku

14.30 Kahvitauko

14.45 Valmennuksen keskeisimpien oppien ja oivallusten kiteyttäminen
– Osallistujat kiteyttävät valmennuksen parhaat opit ja oivallukset

15.30 Henkilökohtaisen toimintasuunnitelman rakentaminen
– Jokainen osallistuja rakentaa henkilökohtaisen aikataulutetun toimintasuunnitelman, jolla varmistetaan valmennuksen oppien muuttuminen toiminnaksi

16.15 Valmennuksen arviointi ja lopetusseremonia

16.30 Valmennus päättyy

Elevatorin koulutustilat, Birger Kaipiaisen katu 4, Arabianranta, 00560 Helsinki

tiistai 2.10.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaat ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 657 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.