ReactJS-ohjelmointi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ReactJS-ohjelmointi (2 pv)

14.-15.05.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 18 maaliskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käymme läpi ReactJS:n toimintaperiaatteet. Koulutuksen jälkeen hallitset React perusteet ja tiedät miten hyödyntää toiminteita käytännön kehitystyössä.

ReactJS on alun perin Facebookin kehittämä kirjasto selainsovellusten käyttöliittymän toteuttamiseen. Se tarjoaa käyttöliittymäohjelmointiin selkeän, kevyen mallin, joka keskittyy erityisesti komponenttien toteuttamiseen sekä tiedon- ja tapahtumien kulkuun komponenttien välillä.

ReactJS tukee keskeisesti selaimen näkymien toteuttamista, mutta sen pohjalta on kuitenkin kohtuullisen helppo rakentaa selaimeen myös MVC-mallia (Model–view–controller-mallia) noudattava SPA-sovellus (Single-Page application).

Kurssi soveltuu web-kehittäjille, jotka hallitsevat vähintäänkin JavaScriptin perusteet ja joiden tarkoituksena on lähteä toteuttamaan web-käyttöliittymää ReactJS:n varaan.

Esi­tie­dot

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16-16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Si­säl­tö:

– Redux
– Toteutus ReactJS:n avulla

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä.

14.-15.05.2020

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.