Rekrytoinnin ajankohtaiskatsaus (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Rekrytoinnin ajankohtaiskatsaus (3 h)

07.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 helmikuun, 2024 Sampo Korppoo

Henkilöstöhallinto , Toiminnan kehittäminen

Saat Ystävänpäiväedun valikoiduista koulutuksista, kun ilmoitat molemmat samalla kertaa samaan koulutukseen viimeistään 16.2.2024 alennuskoodilla YSTÄVÄ24

Koulutuksessa käsitellään muun muassa toimivaa rekrytointiprosessia, rekrytointia haastavina aikoina sekä sitä, miltä rekrytointi näyttäytyy tällä hetkellä hakijan näkökulmasta.

Aamupäivän aikana käydään läpi myös hakijakokemuksen merkitystä, monimuotoisuutta rekrytoinnissa sekä palkka – avoimuusdirektiiviä; mitä muutoksia se tulee tarkoittamaan ja miten tulevaan kannattaa varautua?

Koulutus sisältää rutkasti käytännön esimerkkejä!

Asiantuntijana toimitusjohtaja, juristi, sertifioitu business coach Kikka Hellstén, Just People

HR -ja rekrytoinnista vastaavat henkilöt

Kouluttaja:
Kikka Hellstén
, Toimitusjohtaja, Just People Oy
Kikka on Just People Oy:n toimitusjohtaja ja kehittää monimuotoista ja inklusiivista työkulttuuria asiakkailleen. Hänen osaamisessaan yhdistyvät vahva HR – osaaminen globaalissa kontekstissa mm lääke-, it – ja teollisuusaloilta ja ymmärrys erinomaisen työntekijäkokemuksen luomisesta. Kikka konsultoi yrityksiä erityisesti muutostilanteisiiin (mm kasvuhaasteet, yrityskulttuuri) liittyvissä henkilöstöasioissa. Koulutukseltaan Kikka on juristi ja sertifioitu business coach.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Paljon mielenkiintoista ja tärkeää asiaa, koin itselleni hyödylliseksi.”
”Hyvä kouluttaja, kiva kun osallisti kuuntelijoita koska näin oppi ja kuuli miten muilla asiat hoidetaan, tekstiä oli joissain kalvoissa vähän liikaa. Muuten selkeä, johdonmukainen esitys. Puhettasi ja eläytymistäsi oli ilo seurata.”

8.50 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Rekrytoinnin ajankohtaiskatsaus
– Toimiva rekrytointiprosessi
– Rekrytointi haastavina aikoina, mitä seikkoja työnantajan tulee huomioida
– Miltä rekrytointi näyttäytyy tällä hetkellä hakijan näkökulmasta
– Hakijakokemuksen merkitys
– Monimuotoisuus rekrytoinnissa
– Palkka – avoimuusdirektiivi: mitä muutoksia tämä tulee tarkoittamaan ja miten varautua tulevaan

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

7.3.2024, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.