Riittävän hyvä ura (90 min)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Riittävän hyvä ura (90 min)

10.10.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 12 kesäkuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Miten vetää rajat työlle? Miten tunnistaa riittävän hyvä omassa työssä? Miten välttää uupumus ja olla oman työelämänsä mestari? Tämän koulutuksen avulla saat avaimia päästäksesi lähemmäs omia uratoiveitasi, ja pidät pääsi kasassa jatkuvasti muuttuvassa työelämässä. Koulutus sisältää tutkittua tietoa, vertaistarinoita ja teoriaa työuupumuksesta ja riittämättömyydestä sekä käytännönläheisiä vinkkejä, tehtäviä ja keskustelua riittävän hyvän uran rakentamisen tueksi.

Koulutuksen tavoitteena on
– oppia käytännönläheisiä keinoja rajojen vetämiseen sekä työnantajalle että omalle kunnianhimolle
– oppia keinoja tunnistaa oman jaksamisen rajat
– tunnistaa, mistä riittämättömyyden tunteet syntyvät ja miten niihin voi vaikuttaa yksilönä, työyhteisön jäsenenä ja ihmisenä
– määrittää, mitä riittävän hyvä tarkoittaa omassa työssä ja oppia keinoja viedä keskustelua riittävän hyvästä omaan työyhteisöön
– tarjota hengähdyshetki hetkisen arjen keskelle

Koulutus sopii niin työntekijöille kuin esihenkilöille. Koulutuksen tarjoamia keinoja voi hyödyntää niin nykyisessä työssä kuin työnhaun tukena.

Vaativuustaso
Taso 1:
Perustaso

13:00 Koulutus alkaa
14:30 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

Riittävän hyvä ura
– Mistä työelämän riittämättömyys kumpuaa ja ketä siitä voi syyttää?
– Tehtävä & keskustelu
– Miten vetää rajoja ja tunnistaa riittävän hyvä?
– Tehtävä & keskustelu

Etäkoulutus