Robot Framework jatkokurssi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Robot Framework jatkokurssi (2 pv)

07.-08.10.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 16 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Kurssin jälkeen ymmärrät miten voit Python-kieltä käyttäen luoda omia kirjastoja tai laajentaa olemassa olevia. Opit hyödyntämään Robot Frameworkia myös muiden kuin selainpohjaisten sovellusten testaamisessa. Kurssin jälkeen ymmärrät mm. miten minimoit ylläpidon, dokumentoinnin luomisen ja muuttujien käsittelyn.

Robot Framework Advanced -koulutus on tarkoitettu kaikille testiautomaatiosta kiinnostuneille ja Robot Frameworkia jo työssään hyödyntäneille henkilöille, jotka haluavat syventää osaamistaan. Kurssi on tarkoitettu testiautomaation kehittäjille, testaajille, ohjelmistosuunnittelijoille ja – kehittäjille sekä esitietovaatimusten täyttyessä myös projektipäälliköille, laatupäälliköille, ohjelmistokehityspäälliköille ja liiketoiminnan asiantuntijoille.

Esitiedot
Robot Frameworkin perusteet sekä Robot Framework asennettuna omalle koneelle.

Kurssin materiaalit
Kurssi pidetään suomeksi ja sisältää paljon harjoituksia, jotka tehdään osallistujan omalla koneella.

Kouluttajana toimii Knowitin kokenut Robot Framework -asiantuntija.

Koulutuspäivät ovat klo 9:00-17:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Sisältö:

1. PÄIVÄ

– Python kieli
– Olemassa olevan kirjaston muokkaaminen
– Omien kirjastojen luominen

2. PÄIVÄ

– Ei selainpohjaisten sovellusten testaaminen
– Dokumentoinnin luominen
– Muuttujien käsittely

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

07.–08.10.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.