Robot Framework perusteet (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Robot Framework perusteet (2 pv)

27.-28.02.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 5 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - Mielestäni koulutus oli poikkeuksellisen hyvä. - Kouluttaja ei kiirehtinyt ja valitsi sopivan määrän koulutettavaa kurssia varten. - Todella hyvin järjestetty. - Kouluttaja oli todella asiantuntija ja hyvä opettaja. - Harjoituksia oli sopivasti.

Robot Framework perusteet -kurssin jälkeen tiedät, mistä elementeistä Robot Framework koostuu, osaat asentaa Robot Frameworkin ja tarvittavat kirjastot yms. apuohjelmat. Ymmärrät, mitä ovat avainsanat, osaat tehdä automaattisia testejä websovelluksille ja opit rakentamaan modulaarisia ja helposti ylläpidettäviä testejä.

Yhä monimutkaisemmat järjestelmät, useat laitealustat (eri web-selaimet, älypuhelimet, tabletit, tietokanta, taustajärjestelmä, sulautettu laite jne.) sekä ketterät kehitysmenetelmät vaativat panostusta testiautomaation käyttöönottoon, johon Robot Framework tarjoaa helposti omaksuttavan ja skaalautuvan ratkaisun.

Robot Framework Basic -koulutus soveltuu kaikille testauksesta ja testiautomaatiosta kiinnostuneille. Kurssi on tarkoitettu testiautomaation kehittäjille, testaajille, ohjelmistosuunnittelijoille ja – kehittäjille sekä esitietovaatimusten täyttyessä myös projektipäälliköille, laatupäälliköille, ohjelmistokehityspäälliköille ja liiketoiminnan asiantuntijoille.

Esitiedot
    Ohjelmistotestauksen perustiedot ja ohjelmoinnin periaatteiden ymmärtäminen helpottavat asian omaksumista.

Kurssin materiaalit
    Kurssi pidetään suomeksi ja sisältää paljon harjoituksia, jotka tehdään osallistujan omalla koneella.

Koulutuspäivä alkaa klo 9.00 ja päättyy noin klo 16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Ro­bot Fra­mework pe­rus­teet -kurs­sin si­säl­tö
    – Robot Frameworkin asennus
    – Avainsanaohjattu testaus
    – Testien luonti, ajaminen ja raportointi
    – Selainpohjaisten sovellusten testaus
    – Testiautomaatiokehittäjien työkalut
    – Testien ylläpito

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

27.-28.02.2020

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
    Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.