Sales Manager – ajokortti® -myynnin valmentava johtaminen (2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Sales Manager – ajokortti® -myynnin valmentava johtaminen (2 pv)

06.-27.03.2019, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 30 marraskuun, 2018 Sampo Korppoo

Myynti

Johda myyntitiimisi huipputuloksiin Sales Manager -valmennuksessa!

Myyjien jatkuva motivointi ja suoritustason parantaminen on myynnistä vastaavan tärkein tehtävä. Menestyvän myyntiryhmän tunnistaa päälliköstä, joka osaa valmentaa erilaisia myyjiä tekemään työtään tuloksellisesti.

Sales Manager – ajokortti® valmennus on kahden päivän kokonaisuus, joka antaa myynnistä vastuussa oleville käytännönläheisiä työkaluja erilaisten myyjien motivoimiseen ja suoritustason parantamiseen.

Koulutus soveltuu Sinulle, joka toimit yrityksessä tai järjestössä myynnin asiantuntijana, myyntipäällikkönä, myyntijohtajana tai myyntitiimin esimiehenä.

Koulutuksen jälkeen
• tiedät vahvuutesi ja kehittämiskohteesi myyntipäällikkönä/johtajana ja olet löytänyt keinoja oman työsi kehittämiseen
• työskentelysi on tehokkaampaa ja tulosorientoituneempaa, joten myös työn mielekkyys kasvaa ja tulokset paranevat
• osaat johtaa myyntityötä
• ymmärrät organisaation strategisen suunnittelun ja johtamisen periaatteet
• olet kehittänyt henkilökohtaisia vuorovaikutus- ja johtamistaitojasi

Asiantuntija: Valmentaja Petri Kiikkinen, Cash Flow Guidance – CFG Oy Ltd

6.3.2019 Menestyksen avaimet myynnin johtamisessa

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 Myyntipäällikön/johtajan tärkeimmät tehtävät

Millä keinoilla varmistan myyntitiimin tavoitteiden saavuttamisen?

Valmentava myynnin johtaminen
Valmentava myynnin johtaminen toiminnan tasolla
Tehokas ajankäyttö
”Myyntityön suurin salaisuus on perusasioiden ylivoimainen hallinta. Huipulle päästäkseen täytyy keskittyä oikeiden asioiden tekemiseen ja kehittämiseen”

16.00 Tilaisuus päättyy

27.3.2019 Myyjien suoritustason parantamiseen tähtäävä valmennus

8.45 Aamupala

Myyjien motivointi tuloksellisen myyntityön tekemiseen

Miten motivoin erilaisia myyjiä tekemään ja kehittämään myyntituloksen kannalta tärkeimpiä asioita?
Miten varmistan myyntituloksen kannalta tärkeimpien asioiden kehittämisen käytännössä?
Yksilöllinen suoritustason parantaminen

”Yhteistyöllä saavutamme parempia myyntituloksia”

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut molempinä päivinä: Aaminainen klo 8.45, kahvit 10.15 ja 14.15, lounas klo 12.00–12.45

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila
Kalevankatu 12
Helsinki

Aika:
06.03. ja 27.03.2019

Jäsenetuhinta 750 eur + alv
Normaalihinta 950 eur + alv

Koulutuksen hintaan sisältyy 3 kk:n käyttöoikeus Ammattikirjastoon. Käyttäjätunnukset jaetaan koulutustilaisuudessa.

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.